Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیف الله راثی در گفتگو با خبرنگار مهر ارزش کالاهای صادراتی را ۲۰ میلیون دلار عنوان کرد و افزود: کالاهای صادراتی از گمرک رازی از لحاظ ارزش و وزن نسبت به مدت مشابه پارسال دو برابر افزایش نشان می دهد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد کالاهای صادراتی از این گمرک مربوط به تولیدات واحدهای صنعتی آذربایجان غربی بوده است افزود: همچنین از ابتدای امسال ۱۵۰ هزارتن انواع کالا به ارزش ۱۹۲ میلیون دلارو با ۱۰ هزار واکن قطار از طریق این راه ریلی ترانزیت شده و این راه نقش مهمی را در دستیبابی کشورمان به بازارهای جهانی ایفاء کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راثی با اشاره به مهمترین محموله های صادراتی از این مرز افزود: کنسانتره، سیمان خاکستری، نمک صنعتی، سنگ تزئینی کوپ و ایزوگام از مهمترین این کالاها به شمار می رود.

مدیر گمرک رازی خوی ادامه داد: مهمترین مقاصد کالاهای صادراتی از گمرک ریلی رازی خوی در این مدت کشورهای ترکیه، آلمان، ایتالیا، بلغارستان، گرجستان و یونان بوده است.

مرز رازی خوی سومین مرز رسمی کشورمان با کشور ترکیه در شمال آذربایجان غربی است.

کد خبر 4732696

منبع: مهر

کلیدواژه: پایانه مرز رازی گمرکات آذربایجان غربی صادرات غیرنفتی هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر قزوین اربعین حسینی شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان شهرکرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه بیرجند دفاع مقدس استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر سه شنبه در دیدار با جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه آگاهی‌بخشی در خصوص تهدیدات مهمترین پایه پدافند غیرعامل است، تاکید کرد: مردم باید نسبت به تهدیدات نرم دشمنان نیز آماده باشند.

وی خواستار بکارگیری جوانان مومن انقلابیِ دارای عزم و اراده در بخش‌های مختلف برای آگاهی بخشی به مردم در خصوص جنگ نرم شد و افزود: آگاهی‌بخشی در خصوص تهدیدات تنها به زلزله و سیل نیست.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه آموزش همگانی برای مقابله با تهدیدات بسیار اهمیت دارد، گفت: جذب جوانان به عرصه‌های مختلف دفاع از کشور یک راهبرد مهم برای سازمان پدافند غیرعامل باشد.

مطیعی یکی از راهکارهای تقویت پدافند غیرعامل را آگاهی رسانی به جوانان دانست و ابراز کرد: دشمنان برای اعمال جنگ نرم علیه ملت ایران طراحی‌های پیچیده ای دارند که نیاز است هرکس در هر جایگاهی رسالت خود را در مقابله با این تهدیدات عمل کند.

وی همچنین بیان کرد: سلاح و قطب‌نمای بصیرت می‌تواند کشور را نسبت به تهدیدات بیگانگان بیمه کند.

کد خبر 6093272

دیگر خبرها

  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان