Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عبدالرضا یاری رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده کرمانشاه با بیان اینکه مدارس حق ندارند در تامین لوازم تحریر دانش‌آموزان دخالتی داشته باشند، گفت : این کار به نوعی فروش لوازم تحریر محسوب می‌شود و با کار واحد‌های صنفی تداخل دارد.

او با بیان اینکه انجام هرگونه فعالیت‌های خرید و فروش کالا در مدارس نیازمند اخذ مجوز است، گفت : هیچ مجوزی برای عرضه لوازم تحریر در مدارس نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه گفت: در صورت مشاهده چنین تخلفی، به لحاظ تداخل صنفی که صورت گرفته اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های مربوطه می‌توانند به موضوع ورود کنند.

یاری گفت: اگر مدارس دانش‌آموزان را ملزم به خرید لوازم تحریر از مغازه خاصی کنند تخلف بدتری شکل گرفته و مصداق فروش اجباری است.

او با بیان اینکه عرضه لوازم تحریر موضوع کاملا جدایی نسبت به عرضه کتاب و یا تامین پوشاک مدارس است که با تولیدی‌ها قرارداد بسته می‌شود، گفت: در این زمینه هماهنگی‌های استانی لازم انجام شده و دستگاه‌های مربوطه در جریان کار هستند، اما هیچ مجوز و هماهنگی در زمینه لوازم تحریر نداریم.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه گفت: اگرچه تاکنون شکایتی در این زمینه نداشته‌ایم، اما اگر والدین تخلفی را در این زمینه مشاهده کردند می‌توانند با ما در میان بگذارند.

 

 

انتهای پیام/د

تخلف فروش لوازم تحریر در مدرسه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.
نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.
در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.
نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش اموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنندومعلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش اموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • مشق عشق بر لوح سفید کودکان؛ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است