Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان، با اشاره به تخلیه و بارگیری ۲۳ میلیون انواع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) از رشد ۵۹ درصدی آن نسبت به شش ماهه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) در آیین گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی که در سالن آمفی تأتر مجتمع بندری امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تبریک این مناسبت به آتش نشانان و فعالان عرصه ایمنی که برای محافظت از سرمایه ملی در بنادر از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، بندرامام خمینی (ره) را از بنادر بزرگ کشور توصیف کرد که ۸۰ درصد کالاهای اساسی کشور را تامین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تخلیه و بارگیری ۲۳ میلیون کالا در شش ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: ۹ میلیون تن از این میزان مربوط به کالاهای اساسی بوده است و در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رشد ۵۹ درصدی نشان می‌دهد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این مجتمع بزرگ تجاری صرفا محلی برای تخلیه و بارگیری کالا نیست، بلکه با جذب صنایع و کارخانجات به محلی برای فرآوری مواد خام و ایجاد ارزش افزوده تبدیل شده است، گفت: از این رو نقش خطیر آتش نشانان و کارشناسان HSE، در محافظت و صیانت از سرمایه‌های ملی بیش از پیش اهمیت می‌یابد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به افزایش شمار کشتی‌های ورودی به مجتمع بندری امام خمینی (ره) تصریح کرد: به همان میزان که عملیات فشرده و پرحجمی برای تسریع در تخلیه و خروج کالاهای اساسی در بخش خشکی این مجتمع بزرگ بندری صورت می‌گیرد، در بخش دریایی نیز معادل همین حجم خدمات به شناورهای رو به افزایش ورودی ارائه می‌شود.

دریس، نیروهای فعال در بخش آتش نشانی و ایمنی را، نیروهای با تجربه و صاحب نظر و برخوردار از دانش کافی توصیف کرد و گفت: این نیروهای با تجربه و آگاه با اتکا به توانمندی علمی و تخصصی خود می‌توانند میزبان همایش‌های حرفه‌ای باشند و با همکاری با دیگر نیروهای منطقه، میزبان همایشی در سطح ملی برای مبادله تجربیات علمی و مباحاث تخصصی در زمینه ایمنی باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بندر امام خمینی عملیات تخلیه و بارگیری استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: انسداد محور بندر امام خمینی(ره)_آبادان رفع و تردد در این محور روان است.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از خوزستان اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن تعدادی دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه ترافیک ایجاد شده به در محور، به باند مقابل هدایت شدمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط راهداران و اداره برق، دکل‌های آسیب دیده جمع آوری و محور پس از چند ساعت شب گذشته بازگشایی شد.

جولانژاد بیان کرد: در حال حاضر تردد در محور بندر امام خمینی (ره) _آبادان روان است.

کد خبر 750559

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری در محل برگزاری نمایشگاه کتاب
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان