Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:35:59 GMT

۱۱۵ حادثه حریق در خلخال مهار شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۱۱۵۲

۱۱۵ حادثه حریق در خلخال مهار شد

به گزارش ایرنا، صلاح‌الدین بزرگر روز دوشنبه در آیین گرامیداشت سالروز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و تجلیل از ماموران ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری خلخال افزود: برغم فرسوده بودن ناوگان آتش‌نشانی ، آتش‌نشانان پرتلاش شهرداری در ۶ ماه اول امسال موفق به اطفای حریق و مهار ۵۵ مورد حادثه آتش‌سوزی داخل شهری روستایی و همچنین ۶۰ مورد حادثه آتش‌سوزی مراتع شهرستان شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: در این مدت ماموران ایستگاه آتش‌نشانی ۱۷۹ مورد خدمات امداد و نجات از جمله کمک به رهاسازی مصدومان حوادث رانندگی گرفتار شده در میان آهن پاره‌های خودروهای تصادفی ،مارگیری از اماکن مسکونی ،کمک به رهاسازی گرفتارشدگان در آسانسور و در زمان قطعی برق و سایر موارد به شهروندان ارائه کردند.

وی گفت: فرسودگی ناوگان آتش‌نشانی خلخال ، ماموران آتش‌نشانی را رنج می‌دهد و برای تامین امکانات مورد نیاز آتش‌نشانی و تجهیز آن به امکانات روز اعتبارات محلی شهرداری جوابگو نیست.‌

برزگر بیان کرد: برغم همه پیگیری‌های انجام شده تنها ایستگاه آتش‌نشانی خلخال فاقد خودرو پیشرو برای امداد و نجات مصدومان حوادث بوده و این در حالی است که از مجموع چهار دستگاه خودرو آتش‌نشانی موجود آن ۲ خودرو عمر مفید خودر ا از دست داده و کاملا فرسوده هستند.

وی همچنین با اشاره به افزایش روزافزون احداث ساختمان‌های طبقاتی در مناطق مختلف این شهر افزود: آتش‌نشانی شهرداری فاقد نردبان و امکانات اطفای حریق ساختمان‌های بلند و طبقاتی بوده و در صورت وقوع حوادث آتش‌نشانان تجهیزات اطفای حریق در ارتفاع را ندارند.

در این مراسم از ۱۰ مامور آتش‌نشانی شهرداری با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی خلخال تجلیل شد.

بمناسبت گرامیداشت سالروز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی صبح امروز جمعی از کودکان مهدهای کودک خلخال با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری از تلاش ماموران این ایستگاه تجلیل کردند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی اجتماعی خلخال حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۹:۳۴ دقیقه عصر امروز وقوع آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی همراه با نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد حادثه در طبقه منهای ۱ یک ساختمان ۵ طبقه اقامتی بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این طبقه یک انباری بوده که کارتون نگهداری می‌شده و در ۷ تا ۸ متر آن جوشکاری در حال انجام بوده حادثه حریق رخ داده که خوشبختانه در اسرع وقت حریق اطفا شد و حادثه مصدوم و تلفات جانی و همراه نداشته است.

ملکی گفت: حریق اطفا شده دود گرفتگی نداشته‌ایم و خوشبختانه مرکز اقامتی در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

کد خبر 6090365 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی