Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:26:45 GMT

نوزادان اهوازی به آغوش مادر بازگشتند

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۱۲۸۶

نوزادان اهوازی به آغوش مادر بازگشتند

سید مصطفی هاشمی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیمارستان  با وجود بدهی ۱۲۰ میلیون ریالی به بیمارستان آیت الله کرمی اهواز ، نوزادان را به من تحویل دادند و بچه ها در آغوش خانواده هستند.

وی افزود: وضعیت عمومی نوزادان خوب است و از اکیپ پزشکی بیمارستان برای همکاری تشکر می کنم.

هاشمی ادامه داد: آنها به من گفتند جسد فرزند فوت شده  را نیز به ما تحویل میدهند حالا باید برای کارهای کفن و دفن اقدام کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته گذشته انتشار خبر وتصویر این نوازدان با عنوان "گروگانگیری نوازدان توسط بیمارستان" در فضای مجازی بازتاب وسیعی داشت که در پی انتشار این مطالب بیمارستان آیت الله کرمی اهواز با ارایه توضیحاتی اعلام کرد:" بیمارستان  ۳۰میلیون ریال و کمیته امداد امام خمینی (ره) ۳۰میلیون ریال از مانده فرانشیز نوزاد متوفی را تقبل کرده اند و کمیته امداد ۵۰میلیون ریال هم وام به خانواده این نوزادان اختصاص داده است. درخصوص سه قل دیگر و مادر نوزادان ، کل فرانشیز مانده۵۸۷ میلیون و ۳۱۰ هزار ریال است که پدر نوزادان فرانشیز ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برای مادر و فرانشیز ۲۰ میلیون ریال برای نوزادان پرداخت کرده و کل مبلغ مانده فرانشیز بیمارستان حدودا ۵۵۰ میلیون ریال است.
 همچنین رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان که از موضوع چهارقلوها اطلاع یافته و برای بازدید به بیمارستان آمده بودبا  هیات مدیره بیمارستان تشکیل جلسه داده و مقرر شد  باتوجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرزندآوری مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از مانده فرانشیز قل های زنده تخفیف داده شود.
همچنین براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در کمک و تشویق به فرزند آوری جامعه،کمیته امداد امام خمینی (ره) حدود ۵۰۰میلیون ریال از هزینه این هموطنان گرامی را تقبل کرده است."

/۶۰۰۲/۳۰۰۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره خوزستان اهواز بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر