Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعباس بهرامی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هم اکنون ۴۵ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی خوزستان به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته ویژه نظارت بر مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی افزود: این کمیته در شهرستان ها متشکل از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، میراث فرهنگی، اماکن و معاونت بهداشت و درمان آن شهرستان است که در آستانه اربعین حسینی و با توجه به تردد زائران بازدید از مجتمع ‌ها را به صورت دوره‌ای، متوالی و سرزده با اولویت رعایت موارد بهداشتی، نظافت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی را انجام داده و برای رفع نواقص احتمالی تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بر کیفی‌سازی خدمات ارائه شده به مسافران مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی تاکید کرد و گفت: این مجتمع ها شامل جایگاه سوخت، رستوران، نمازخانه، سرویس بهداشتی زنانه و مردانه است که نظارت بر آنها صورت می گیرد.

کد خبر 4732578

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 اداره کل حمل و نقل خوزستان هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر قزوین اربعین حسینی شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان شهرکرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه بیرجند دفاع مقدس استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان

آرمان وطن‌دوست در جلسه بررسی وضعیت تور‌های غیر مجاز در استان اظهار کرد: ممانعت از اجرای تور‌های غیر مجاز گردشگری در استان دغدغه مشترک نهاد‌های مربوطه و فعالان بخش خصوصی گردشگری کردستان است.

معاون گردشگری کردستان گفت: تور‌های غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آنها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آنها برخورد کند.

 وی بیان کرد: متولیان تور‌های غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند و هیچگونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورت وقوع خطرات در سفر، کسی مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

وطن‌دوست تاکید کرد: با توجه به آئین‌نامه نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، تبلیغات و اجرای تور‌های گردشگری مستلزم اخذ مجوز‌های لازم از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. 

در این جلسه مقرر شد پس از شناسایی رانندگان متخلف، سرپرست گروه‌ها، شرکت‌های بیمه که با تور‌های غیرمجاز همکاری می‌نمایند، به اداره نظارت بر اماکن عمومی و سایر مراجع قانونی برای اعمال قانون معرفی شوند.

همچنین تمامی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری نسبت به ثبت تور‌های خود در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و دریافت کد QR اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد