Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم «به سوی ستارگان» با بازی «برد پیت» با فروش ۵۳ میلیون دلاری همچنان در صدر گیشه‌نشین گیشه بین‌الملل سینما باقی ماند.

به گزارش ایسنا، فیلم «به سوی ستارگان» به کارگردانی «جیمز گری» با فروش ۱۸ میلیون دلاری از محل ۵۰ بازار خارجی، مجموع فروش خود را پس از دو هفته نمایش به ۵۳.۳ میلیون دلار رساند و با احتساب فروش سینماهای آمریکا تاکنون به فروش جهانی ۸۹ میلیون دلار دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«به سوی ستارگان» که اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ونیز تجربه کرد، در اولین هفته اکران عمومی در سینماهای روسیه ۳.۱ میلیون دلار فروخت و تا به امروز ۵.۶ میلیون دلار در بریتانیا، ۵.۴ میلیون دلار در فرانسه و ۴.۵ میلیون دلار در ژاپن، ۳.۵ میلیون دلار در کره جنوبی، ۲.۸ میلیون دلار در مکزیک و ۲.۶ میلیو دلار در استرالیا فروخته است. 

فیلم-انیمیشن «شیرشاه» محصول کمپانی دیزنی در آخرین روزهای اکران خود ۵.۳ میلیون دلار دیگر فروخت تا فروش جهانی ۱.۶۳ میلیارد دلار را ثبت کرده باشد. چین با ۱۲۰ میلیون دلار بهترین بازار خارجی «شیرشاه» بوده است که ۹۲ میلیون دلار در بریتانیا، ۷۹ میلیون دلار در فرانسه، ۶۹ میلیون دلار در برزیل و ۶۱ میلیون دلار در ژاپن فروش داشته است.

«شیرشاه» هم‌اکنون بالاتر از «منجمد» و «شگفت‌انگیزان ۲» در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های پویانمایی تاریخ سینمای جهان قرار دارد. 

فیلم «دانتون‌ ابی» که براساس سریال معروفی به همین نام ساخته شده است با فروش ۱۰ میلیون دلاری از محل سینماهای ۳۶ کشور، تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخته است.

انیمیشن جدید «نفرت‌انگیز» در نخستین هفته نمایش ۲۰ میلیون دلار در سینماهای آمریکا و ۸.۸ میلیون دلار نیز از محل سینماهای ۳۰ کشور دیگر کسب کرد تا صدرنشین این هفته گیشه جهانی سینما نام بگیرد. 

فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» نهمین ساخته بلند «کوئنتین تارانتینو» نیز به اکران خود در ۶۲ کشور ادامه داد و تا کنون فروش بین‌المللی و جهانی آن به ترتیب به ۲۱۸ و ۳۵۰ میلیون دلار رسیده است و فیلم «رمبو: آخرین خون» با بازی «سیلوستر استالونه» نیز مجموع فروش خارجی خود را به ۲۳.۶ میلیون دلار ارتقاء داد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: به سوی ستارگان برد پیت آمار گیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد

ترکمنستان ۲.۴ میلیارد دلار از صادرات گاز به چین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ درآمد داشت، در حالی که روسیه ۲ میلیارد دلار درآمد داشته است.

به گزارش ایسنا، غول انرژی گازپروم روسیه در اوایل سال ۲۰۲۴ با هیاهوی زیادی اعلام کرد از ترکمنستان به عنوان بزرگترین تامین کننده گاز طبیعی چین از نظر حجم عرضه، پیشی گرفته است، اما وقتی از درآمدهای صادراتی صحبت می‌شود، عشق آباد همچنان بالاتر از مسکو قرار دارد.

طبق گزارش پورتال نفت و گاز ترکمنستان، عشق آباد در سه ماهه اول سال میلادی جاری، ۲.۴ میلیارد دلار از صادرات گاز به چین درآمد داشته است. این رقم توسط داریو که محبوبترین وب سایت خبری ازبکستان است، تائید شده است. در گزارش داریو خاطرنشان شده است روسیه در همین مدت، ۲ میلیارد دلار از فروش گاز خود به پکن درآمد داشته است.

دلیل اختلاف بین حجم صادرات و درآمد حاصل از آن، این است که چین، گاز روسیه را با تخفیف خریداری می‌کند. نیاز کرملین به نقدینگی برای سرپا نگه داشتن کشور و در عین حال، تامین هزینه های جنگ در اوکراین، روسیه را از بیشتر اهرم های مذاکره خود در معاملاتش با پکن، محروم کرده است.

بر اساس گزارش اویل پرایس، برتری روسیه در حجم صادرات ممکن است تا زمانی ادامه یابد که تخفیف های چشمگیر این کشور در فروش گاز ادامه داشته باشد. نشریه مستقل «کرونیکل ترکمنستان» گزارش کرده است ظرفیت خط لوله گاز «قدرت سیبری» روسیه به چین در سال ۲۰۲۵، حدود ۳۸ میلیارد متر مکعب پیش بینی شده است. در همین حال، ظرفیت جمعی سه خط لوله که ترکمنستان و چین را به هم متصل می کند، به ۵۵ میلیارد متر مکعب می رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • جایزه سالانه یونسکو به خبرنگاران غزه اعطا شد
  • تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا به چه معناست؟
  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر