Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام روحانی با اشاره به استقبال بالای اعضای کانون‌های فرهنگی هنری از مسابقه هنری اربعین در سال گذشته، گفت: امسال این مسابقه توسعه یافته و در رشته‌های عکس، فیلم و دل‌نوشته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین روحانی در نشست «ستاد مردمی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور» که امروز (دوشنبه هشتم مهر ماه) در ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار شد، اظهار کرد: فراخوان مسابقه هنری اربعین سال گذشته تنها در رشته عکس بود و علی رغم آنکه تنها اعضای کانون های فرهنگی مساجد می توانستند در آن شرکت کنند، میزان استقبال بالا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: 1800 نفر در مسابقه هنری اربعین در سال گذشته شرکت و شش هزار اثر را به دبیرخانه ارسال کردند و در نهایت به 20 نفر هدایای ویژه و به 30 نفر دیگر جوایزی اعطا شد.

 

وی تصریح کرد: به دنبال استقبال خوب از مسابقه هنری اربعین در سال گذشته مقرر شد امسال این مسابقه توسعه یابد و در رشته های عکس، فیلم و دل‌نوشته برگزار شود که در رشته عکس شامل عکس حرفه ای و عکس با تلفن همراه است.

 

روحانی ادامه داد: با عنایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، امسال به نفرات برتر در رشته های عکس، فیلم و دل نوشته هدایای ارزنده تری نسبت به سال گذشته تقدیم می شود.

 

وی یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال گذشته حضور پرشور و گسترده ای در برپایی مواکب الاتحاد در مسیر پیاده روی اربعین داشته اند که انشاءالله امسال نیز شاهد حضور هر چه بیشتر مدیران و اعضای این کانون ها در برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی اربعین خواهیم بود.

 

 

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی هفته دفاع مقدس دفاع مقدس نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع کانون های مساجد نماز جمعه پیاده روی اربعین مسابقه هنری اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی