Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی به سوالات خبرنگاران درباره‌ سرقت از منزلش پاسخ نداد.

سیدتقی کبیری در حاشیه جلسه علنی صبح امروز دوشنبه مجلس دقایقی در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کرد اما حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران رسانه‌های رسمی نشد.

وی تنها به یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه خبر اکتفا کرد، اما سوال و ابهام خبرنگاران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها درباره‌ی منشاء پول سرقت شده از منزل وی و علت نگهداری آن در منزل را بی پاسخ گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کبیری به خبرنگاران گفت که در این باره بیانیه‌ای صادر کرده و خبرنگاران می‌توانند به آن رجوع کنند اما پاسخ سوال خبرنگاران را نداد.

به گزارش ایسنا، در دو روز گذشته اخباری در خصوص سرقت ۴۰۰ میلیون تومان پول نقد و ۲۵۰ هزار یورو از منزل تقی کبیری نماینده خوی در شهرک غرب منتشر شده بود./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است

شهردار منطقه تاریخی یزد گفت: اتصال فاضلاب به قنات هم جرم است و هم مشکلات فراوانی به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از شهرداری بافت تاریخی، علیرضا نقوی اظهار کرد: در زیر شهر یزد هزار کیلومتر مسیر قنات داریم که متاسفانه برخی از شهروندان در این محدوده اقدام به اتصال فاضلاب به قنات می‌کنند.

وی افزود: برخی از مقنیان برای سود بیشتر درصدد اتصال فاضلاب منزل به قنات هستند که هم جرم است و هم مشکلات فراوانی را به همراه دارد.

شهردار منطقه تاریخی یزد ادامه داد: این مسئله سبب نشت فاضلاب شد که در روزهای اخیر شاهد ایجاد حفره‌ای به عمق هشت متر بودیم که با تلاش ۲۴ ساعته کارکنان شهرداری برطرف شد.

نقوی گفت: همچنین برای چاه‌های دفع فاضلاب باید در داخل همان مکان انجام شود نه در داخل کوچه.

کد خبر 749176

دیگر خبرها

  • قانون اصلاحی بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • (ویدئو) پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!