Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان اردبیل،  بتول حسین زاده رئیس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به خبرنگار برنا گفت: جشنواره جام خوشه چین در بین روستاییان شهرستان های استان اردبیل برگزار شد و نفرات برتر برای مسابقات استانی انتخاب شدند.

وی افزود: با توجه به هدف وزارت ورزش و جوانان در راستای توزیع عادلانه و توجه یکسان به ورزش و همچنین افزایش فعالیت جسمی به منظور ایجاد نشاط وشادابی در بین این قشر مهم،  جشنواره جام خوشه چین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زاده در ادامه عنوان کرد: مطابق ابلاغ وزارت ورزش و جوانان جام خوشه چین  درشش شهرستان استان اردبیل این جشنواره را برگزار شد.بر این اساس در تیرماه و مردادماه سال جاری درشهرستان های اردبیل با شرکت روستاییان بصورت شهرستانی برگزار شد که تعداد نفرات شرکت کننده در دو بخش بانوان۴۱۹نفر،آقایان ۷۳۰ نفر که درمجموع ۱۱۴۹ نفر می باشد.

رئیس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری  استان اردبیل در ادامه  تصریح کرد :این جشنواره در دو بخش تیمی و انفرادی نیز برگزار گردید که تعداد رشته های تیمی در بخش بانوان۳رشته فوتبال ۵ نفره،والیبال ۳نفره طناب کشی در بخش تیمی بود و در بخش انفرادی چهار رشته ورزشی (چوب کشی هفت سنگ مهارتی،دومیدانی ۱۰۰متر سرعت و۳ هزار متر استقامتی)و همچنین در بخش تیمی آقایان در۳ رشته تیمی فوتبال ۵ نفره،والیبال ۳نفره طناب کشی و در بخش انفرادی در  ۴رشته ورزشی(چوب کشی هفت سنگ مهارتی،دومیدانی ۲۰۰متر سرعت و۵ هزار متر استقامت)به مسابقه پرداختند.

وی بااشاره به اینکه در جام خوشه چین بیش از هزار نفر شرکت داشتند افزود: تعداد کل روستاهای مشارکت کننده در ۶ شهرستان،۱۳۵ روستا بودند که سهم شهرستان اردبیل ۲۸ روستا،پارس آباد ۳۰روستا،مشگین شهر ۳۲ روستا،گرمی ۲۲روستا ،نمین ۱۴ روستا و نیر ۹ روستا بود.

حسین زاده در پایان خاطر نشان کرد: از بین شرکت کنندگان در این جشنواره نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافته اند که  میزبانی این مسابقات نیز بر عهده شهرستان  اردبیل بوده که در ۱۵ مهر سال جاری مصادف با روز روستا در سالن های ورزشی رضازاده و تختی برگزار می‌شود. نفرات و تیم های برتر استانی نیز جهت شرکت در مرحله منطقه ایی جام خوشه چین اواخر آبانماه  اعزام  خواهند شد و نفرات منتخب به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل چین فوتبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند. - اخبار استانها -

فرماندار همدان، مسلم مخفی در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: عمیقا به این موضوع اعتقاد داریم که ورزش برای سلامت جسمی و روحی و روانی تک تک افراد جامعه ضروری است.

وی افزود: در دولت سیزدهم توفیق داشتیم تا در موضوع آماده سازی زیرساختها، ساخت سالن‌های ورزشی و توجه به ورزش در بعد ورزش همگانی و قهرمانی به بهترین وجه ورود داشته باشیم.

مخفی با بیان اینکه در همدان زیرساختهای مناسب در حوزه ورزش فراهم بوده عنوان کرد: اکنون به مدت چند روز همدان با کیفیت و در سطح بالا میزبان مسابقات رشته ورزشی کاراته انتخابی تیم ملی بوده که در رده‌های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

 

.

 

به گزارش تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در حضور افسانه باقری نایب رییس بانوان فدراسیون مریم احمدی نایب رئیس بانوان هیات کاراته همدان، لیلا بهرامی سرمربی بزرگسالان و ستاره موسوی سرمربی رده سنی زیر 21 سال دختران برگزار شد.

 مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختران به شرح زیر است:

وزن 47- کیلوگرم:
1. هستی گرائیلی از استان مازندران
2. صدف حسنلو از استان تهران
3. ندا رستمی از استان فارس
3. سارینا ربیعی از استان اصفهان

وزن 54- کیلوگرم:
1. نگین مهرعلی تبار از استان مازندران
2. هستی میر از استان کرمان
3. هستی سلطانی از استان اصفهان
3. ستایش قانعی از استان کرمان

وزن 61- کیلوگرم:
1. ساغر جندقی از استان سمنان
2. روجا شاهرخی از استان مازندران
3. زینب حسین خانلی از استان البرز
3. ستایش ملائی چروده از استان گیلان

وزن 61+ کیلوگرم:
1. مریم گرزین از استان مازندران
2. فاطمه شعبانی از استان مازندران
3. هستی صفی خانی از استان مرکزی
3. تازه زینب سعیدآبادی از استان تهران

رقابت‌های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) طی روزهای 27 الی 31 فروردین 1403 در بخش آقایان و یکم الی 6 اردیبهشت در بخش بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی