Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: کارگروهی برای رفع خلاء‌های قانونی و قوانین زائد میان مجلس و قوه قضائیه تشکیل شد. تاریخ انتشار: 12:37 - 08 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۴۲۴۸

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به نقل از خبرگزاری فارس، سمیه محمودی با اشاره به نشست فراکسیون زنان مجلس با رئیس قوه قضائیه گفت: در این نشست مواردی در خصوص قانونگذاری و ارائه راهکار‌های قانونی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو فراکسیون زنان مجلس اظهار کرد: با توجه به ضرورت ارتباط بین مجلس و قوه قضائیه در این نشست تلاش شد، به بسیاری از ریزه‌کاری‌ها و مسائلی که می‌توان از طریق آن‌ها مشکلات را در جامعه کمتر کرد، پرداخته شود.

 

وی ادامه داد: همچنین بر ارائه راهکار‌های قانونی تاکید شد، چراکه این موضوع از دغدغه‌های نمایندگان و فراکسیون زنان مجلس به شمار می‌رود.

 

محمودی گفت: در موارد متعدد قضات به ما اعلام کردند که قانون برای ما این گونه تعریف شده است، بنابراین در جلسات قبلی پیشنهاد کردم تا گروهی برای برطرف کردن خلاء‌های قانونی و قوانین زائد مشخص شود و با ارتباط با مجلس تلاش برای رفع این مسائل صورت گیرد.

 

عضو فراکسیون زنان مجلس افزود: با توجه به ضرورت این امر، طی نشستی که بار دیگر با قضات داشتیم، متوجه شدیم که این تیم تشکیل شده است، بنابراین اگر معضلات قانونی برطرف شود بسیاری از پرونده‌ها به نتیجه خواهد رسید و قوانین دست و پاگیر از میان برداشته می‌شود.

 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سمیه محمودی قوه قضائیه مجلس قوانین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون