Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شیاطین سرخ از مدیر اجرایی این باشگاه درخواست کرد که در ماه ژانویه یک مهاجم جدید به فهرست بازیکنان او اضافه کند. ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان، اولگنار سولسشایر به ضعف خط حمله منچستریونایتد در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر و نیاز به خرید گزینه‌های جدید برای تقویت این خط اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد تابستان امسال روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی‌‌اش را به اینتر فروخت و به جای او هیچ بازیکن جدیدی جذب نکرد. این باشگاه تلاش داشت که ماریو مانژوکیچ را از یوونتوس بخرد اما باشگاه ایتالیایی در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات از فروش مهاجم کروات خود خودداری کرد.

سولسشایر گفت: ما به الکسیس سانچس و روملو لوکاکو اجازه دادیم که بروند و نیازی نیست دانشمند باشید تا بدانید که تیم ما با بازگشایی دوباره بازار نقل و انتقالات به خرید مهاجم نیاز دارد. ما در صدد اضافه کردن خلاقیت و افزایش تعداد گل‌های‌مان هستیم. قطعاً باید بیشتر از این‌ها گل بزنیم. در حوزه تدافعی کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داده‌ایم اما من از کارهایی که برای تقویت خط حمله‌مان انجام دادیم، راضی نیستم.

منچستریونایتد در 5 بازی اخیرش در لیگ برتر تنها 4 گل زده و در آخرین بازی‌اش مقابل راچدیل در دور سوم جام اتحادیه انگلیس هم در پایان 90 دقیقه به تساوی یک - یک رضایت داد و در ضربات پنالتی موفق به شکست میهمان خود شد.

اونای امری: بازی با منچستریونایتد حساسیتی فراتر از جدول دارد/ به پیروزی در یک بازی بزرگ نیاز داریم

شیاطین سرخ با فروش لوکاکو به اینتر، بازیکنی را از دست دادند که در دو فصل حضورش در اولدترافورد 42 گل زده بود. این مهاجم بلژیکی در اینتر شروع خوبی داشته و با زدن 3 گل در 6 بازی بهترین گلزن این فصل اینتر در سری A‌ است. با این حال سولسشایر می‌گوید از اینکه به بازیکن سابق اورتون اجازه رفتن داده، پشیمان نیست. او گفت: وقتش شده بود که روملو از جمع ما برود. خود او هم این موضوع را می‌داند. او خودش نمی‌خواست اینجا بماند، پس نگه داشتن بازیکنانی که خودشان نمی‌خواهند بمانند، چه فایده‌ای دارد؟

منچستریونایتد در آخرین روزهای بازار تابستانی تلاش کرد که ماریو مانژوکیچ را از یوونتوس بخرد اما در نهایت طرف ایتالیایی حاضر به فروش بازیکن خود نشد. اکنون اما دوباره خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه با بازگشایی بازار در ماه ژانویه، یونایتد دوباره به سراغ مانژوکیچ خواهد رفت. مهاجم کروات 33 ساله یوونتوس در این فصل حتی یک بازی هم انجام نداده و نامش در فهرست اروپایی یوونتوس هم قرار ندارد. اخیراً یکی دو باشگاه قطری از جمله الریان به او پیشنهاد داده‌اند اما ظاهراً بازیکن سابق اتلتیکومادرید ترجیح می‌دهد که در فوتبال اروپا به کارش ادامه دهد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط روملو لوکاکو منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روملو لوکاکو منچستریونایتد روملو لوکاکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با نزدیک‌شدن به پایان فصل زمان آن فرا رسیده است که روملو لوکاکو در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. این بازیکن به هر قیمتی می‌خواهد چلسی را ترک کند و از آنجا که از زندگی در رم لذت می‌برد، آماده ماندن در ایتالیاست. او به صورت قرضی در رم بازی می‌کند و بازیکن چلسی است.

به گزارش ایسنا، به نوشته کالچومرکاتو، مهاجم گلزن بلژیکی از مدیر برنامه‌هایش خواسته است تا در صورت کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده، در رم بماند. با این حال رم باید برای دائمی‌کردن قرارداد لوکاکو رقم هنگفتی را پرداخت کند و به همین خاطر شانس تیم ایتالیایی برای نگه‌داشتن لوکاکو زیاد نیست. در نتیجه رم در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای این بازیکن در تابستان است.

دیگر رقیب آزمون هم رفتنی شد

رم قصد دارد تامی آبراهام را نیز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بفروشد. مدیران این باشگاه ایتالیایی انتظار دارند برای این بازیکن ۲۶ ساله انگلیسی حداقل ۳۰ میلیون یورو دریافت کنند.

تامی آبراهام تقریبا تمام فصل را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد. این مهاجم در فصل جاری در تمامی رقابت‌ها تنها شش بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است.

رم که در لیگ اروپا حضور دارد باید در دور نیمه‌نهایی به مصاف بایر لورکوزن برود. رم تیم پنجم جدول رده‌بندی سری آ بعد از این دیدار باید ۱۶ اردیبهشت در سری آ میزبان یوونتوس باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901292

دیگر خبرها

  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی