Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سراسر کشور، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه(س) همایش «سه‌ساله‌های حسینی» در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در همدان، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه(س) همزمان با سراسر کشور، همایش «سه‌ساله‌های حسینی» آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این همایش، روز چهارشنبه، 10 مهرماه سال جاری مصادف با ۶ صفر به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) ساعت 9 صبح با حضور دختران 3 تا 7 سال، در آستان مقدس امامزاده عبدلله(ع) همدان برگزار می‌شود.

 

حضرت رقیه(س)یکی از شهیدان قیام حسینی که نقش بسیار تاثیرگذاری درتبدیل واقعه عاشورا به یک جریان سیال تاریخی داشته است، حضرت رقیه (س)، دختر سه‌ساله امام حسین (ع) است که بارگاه آن مخدره در شهر شام واقع شده است.

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دفاع مقدس کانون های مساجد پیاده روی اربعین اردبیل نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع وزیر کشور آستان مقدس امامزاده عبدالله ع همدان شهادت حضرت رقیه س همایش سه ساله های حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)

در مراسم وداع با پیکر ۲ شهید گمنام که امشب با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم در شبستان امام خمینی حرم مطهر کریمه اهل بیت برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بر ادامه راه این اسوه‌های ایثار و شجاعت تأکید کردند.

پیکر این دو شهید گمنام عصر فردا چهاردهم اردیبهشت، در آستانه شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از میدان آل یاسین قم تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

این شهدای والامقام در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع)
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع) 
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند