Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از ضربه مهم به بنیان‌های اقتصادی جرائم سازمان یافته و قاچاقچیان موادمخدر و کشف و توقیف یکصدو هفتاد و شش میلیارد ریال وجوه نقد از مجرمان حرفه‌ای خبر داد.

او در تشریح جزئیات این خبر گفت: در جهت ضربه بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان موادمخدر و جرائم سازمان یافته مامورین اداره کل اطلاعات استان کرمان با رصد اطلاعاتی موفق گردیدند، با اطلاعات جمع آوری یکصد هفتاد و شش میلیارد ریال از وجوه حاصله از جرائم سازمان یافته و موادمخدر را که از بستر فضای مجازی جهت جابجایی و انتقال وجوه استفاده می‌نمودند این وجوه را شناسایی و ردیابی و با دستورات قضایی نسبت به توقیف این وجوه اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان ضمن اشاره به کیس‌ها و سوژه‌های مورد رصد و ضربه بیان داشت:در مجموع ۲۷ سوژه مهم که قصد انتقال وجوه را به خارج از کشور داشتند شناسایی ومورد ضربه قرار گرفته اند و از انتقال این وجوه به خارج از کشور جلوگیری به عمل آید.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان اعلام کرد: این قاچاقچیان به صورت پیچیده و حرفه‌ای مشغول اعمال مجرمانه بوده و از حساب‌های سفید و اشخاص غیر جهت جابه جایی و انتقال وجوه حاصله از جرم استفاده نموده و تقریباً قریب به اتفاق این مجرمان غیر بومی استان کرمان و ساکن غرب و شرق و مرکز کشور که با رصد اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی اداره کل اطلاعات این افراد از طریق فضای مجازی مورد رد یابی قرار و به اقدامات محرمانه آنان خاتمه داده شده است.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان ضمن تشکر از اقدامات خوب و موثر سربازان گمنام امام زمان در مجموعه اداره کل اطلاعات در زمینه ضربه به بنیان‌های اقتصادی جرائم سازمان یافته و موادمخدر در پایان افزود: خوشبختانه به کار جهادی و انقلابی شاهد افزایش ۱۸ درصدی کشف وجوهات حاصله از ارتکاب جرائم سازمان یافته در این حوزه به نسبت سال قبل می‌باشیم.

انتهای پیام/س

ضربه سنگین اطلاعاتی به بنیان‌های اقتصادی جرائم سازمان یافته و قاچاقچیان موادمخدر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اخبار اجتماعی قاچاقچیان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی در فهرست «مجرمان تحت تعقیب» روسیه قرار گرفت

رسانه‌ها امروز (شنبه) گزارش دادند که پس از جست‌وجو در پایگاه داده‌های آنلاین وزارت کشور روسیه، می‌توان نام ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین را در فهرست «مجرمان تحت تعقیب» پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در صفحه مربوطه نوشته شده است که زلنسکی بر اساس یک ماده از قانون کیفری روسیه تحت تعقیب است؛ اما جزئیات بیشتر آن مشخص نشده است.

گفتنی است، روسیه پیش از این نیز برخی سیاستمداران و شخصیت‌های مشهور خارجی را در فهرست تحت تعقیب خود قرار داده است.

به طور مثال در ماه فوریه، مسکو اعلام کرد که به دنبال «کاجا کالاس» نخست وزیر استونی است. به گفته روسیه، این مقام بنا‌های تاریخی دوره شوروی را تخریب و در نتیجه به حافظه تاریخی روسیه هتک حرمت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • خروج موادمخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • رمز‌های عبور‌امن سدی مقابل هکر‌ها
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • زلنسکی در فهرست «مجرمان تحت تعقیب» روسیه قرار گرفت