Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:10:10 GMT

آیین‌نامه جشنواره دانشجوی نمونه ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۲۸۹۵

آیین‌نامه جشنواره دانشجوی نمونه ابلاغ شد

امیر للهگانی گفت: آیین‌نامه جدید دانشجوی نمونه با تأیید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

به گزارش روز دوشنبه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهلت ثبت نام برای شرکت در جشنواره امسال از ۲۰ مهرماه تا ۴ آبان‌ماه تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند به سامانه http://nemooneh.behdasht.gov.ir/  مراجعه و ثبت‌نام کنند.

للهگانی با اشاره به تغییرات در آیین نامه جدید، گفت: به دلیل تغییرات ایجاد شده در آیین‌نامه جدید نسبت به آیین‌نامه قبلی ضروری است دانشجویان متقاضی شرکت در جشنواره دانشجوی نمونه، آیین‌نامه و شیوه‌نامه اجرایی جدید را مطالعه و سپس برای ثبت نام اقدام کنند.

وی یکی از مهمترین تغییرات ایجاد شده در آیین‌نامه جدید را افزوده شدن بخش فناوری به بخش‌های جشنواره عنوان کرد و افزود: در دوره‌های قبلی جشنواره امتیازهای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برای ارزیابی دانشجویان در نظر گرفته می‌شد. با توجه به اهمیت دانشگاه‌های نسل سوم و انتظار از دانشجویان نمونه برای ورود به عرصه فناوری، این موضوع نیز به شاخص‌های ارزیابی اضافه شده است.

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت در پایان تأکید کرد: بخش‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نیز مورد تجدید نظر قرار گرفته و تغییراتی در شاخص‌ها و امتیازهای آنها ایجاد شده است.

جشنواره دانشجوی نمونه هر سال با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با حضور دانشجویان واجد شرایط در دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وزارتخانه ها، پیام‌نور و فرهنگیان و ... برگزار می‌شود. در اختتامیه جشنواره که هر ساله با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزرای بهداشت و علوم برگزار می‌شود، از ۴۰ دانشجوی نمونه کشوری از هر دو وزارتخانه تقدیر می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجوی نمونه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل