Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:43:12 GMT

درخشش شمشیرباز گیلانی در مسابقات جایزه بزرگ

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۲۹۳۱

درخشش شمشیرباز گیلانی در مسابقات جایزه بزرگ

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان از درخشش محمد رهبری، ورزشکار شایسته گیلانی در مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ اصفهان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مرتضی ورزلدوست با اعلام این خبر اظهار کرد: در جریان مسابقات جایزه بزرگ اسلحه سابر در اصفهان محمد رهبری، ملی پوش شایسته گیلانی موفق به کسب مقام قهرمانی و جایزه نقدی این رقابت ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان افزود: در جریان این رقابت ها، محمد رهبری ورزشکار شایسته گیلانی به همراه علی پاکدامن دیگر ملی پوش رشته شمشیربازی با برتری برابر حریفان خود به دیدار نهایی این مسابقات راه یافتند.

وی ادامه داد: در دیدار نهایی و فینال این مسابقات، محمد رهبری از گیلان توانست با نتیجه ۱۵ بر ۹ حریف ملی پوش خود را شکست دهد تا فاتح رقابت های جایزه بزرگ اسلحه سابر یادواره روزبه سرهنگ پور شود و جایزه نقدی سه هزار دلاری این مسابقات را از آن خود کند.

ورزلدوست بیان کرد: محمد رهبری که تاکنون در مسابقات مختلف بین المللی، آسیایی و جهانی درخشیده در این رقابت ها نیز قدرتمند ظاهر شد و با غلبه برابر ملی پوشان و همچنین چند شمشیرباز خارجی، موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: در مسابقات شمشیربازی یادبود روزبه سرهنگ پور شمشیرباز فقید کشورمان، شمشیربازانی از کشورهای عراق و جمهوری آذربایجان در کنار سابریست های کشورمان در اصفهان به رقابت پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی شمشيربازي گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: فیلم کوتاه «لان» به نویسندگی و کارگردانی حامد اریب و تهیه کنندگی سیدمصطفی قاسمی‌پور به عنوان نماینده سینمای کوتاه ایران به بخش رسمی مسابقه هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت پاناما راه یافت.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برندگان ملی و بین المللی این جشنواره که از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آوریل در موزه هنر‌های معاصر پاناما برگزار شده است که این فستیوال امروز ۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

فستیوال فیلم‌های ترسناک پاناما، تنها جشنواره بین المللی و مستقل در آمریکای مرکزی و در کشور پاناما با ژانر سینمای وحشت و کالت است که هر ساله در فصل بهار برگزار می‌شود و عاشقان سینمای دلهره و وحشت را به خود جذب می‌کند. 

فیلم کوتاه لان در ژانر فیلم کوتاه هیجانی تهیه شده است. 

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: هر چیزی آنطوری که فکر می‌کنید نخواهد بود. باید در پشت هر پیچ منتظر اتفاقی بود، معمولا در ساده‌ترین مکان‌ها مهم‌ترین اتفاقات رخ می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی