Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@16:26:02 GMT

تجلیل از آتش نشانان نمونه استان سمنان

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۲۹۸۳

تجلیل از آتش نشانان نمونه استان سمنان

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مدیر کل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در این مراسم که در سمنان برگزار شد ، با اشاره به فعالیت هزار و 400 ایستگاه آتش نشانی در شهرها گفت: کشور به 2 هزار ایستگاه آتش نشانی نیاز دارد و امیدواریم تا پایان سال  250 ایستگاه جدید به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کوشش تبار افزود : برای تجهیز ناوگان آتش نشانی ، هزار و 900 دست لباس هم برای آتش نشانان در حال خرید و آماده سازی است که به زودی در کشور توزیع می شود. به گفته وی ، امسال چهار هزار نفر در کشور با شرکت در آزمون های استخدامی وارد سازمان آتش نشانی می شوند.
منوچهر فخری معاون عمرانی استانداری سمنان نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت 280 نفر در 22 ایستگاه آتش نشانی این استان گفت : برای رفع کمبود نیروی انسانی و تجهیزات باید تمهیدات لازم صورت گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی استان سمنان جانبازان خانواده های شهدا معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد

در این مراسم معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هم اکنون ۷۱۵ ماما در مراکز درمانی و بهداشتی استان همدان فعالیت می‌کنند که امسال ۴ نفر از آنها به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده اند.

رسول سلیمی گفت: در استان همدان با تلاش‌های انجام شده به ۶۰ درصد غربالگری پیش از بارداری و تولید نوزادان رسیده ایم که با تلاش ماما‌ها و آگاهی بخشی به جامعه باید به غربالگری کامل برسیم.

او همچنین گفت: با تلاش ماما‌ها و مشاوره آنها به ۷ هزار نفر در یک سال گذشته توانستیم جلوی سقط جنین ۵۴۰ نوزاد را بگیریم و ماما‌ها در آگاهی والدین از فرزندآوری و تکامل نوزاد نقش کلیدی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • (عکس) هجوم مار سمی غول پیکر به کارگاهی در جنوب تهران!
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day