Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:24:14 GMT

خادم الشریعه در انتظار ویزای انگلیس

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۳۱۳۹

خادم الشریعه در انتظار ویزای انگلیس

سارا خادم الشریعه برای حضور در رقابت های گرند سوئیس اقدام به دریافت ویزا کرده که تاکنون جوابی مبنی بر تایید ویزا دریافت نکرده است.

سارا خادم الشریعه در گفتگو با ایسنا، در باره آماده نشدن ویزای خود برای شرکت در مسابقات سوئیس گفت: چهار مسابقه پشت سرهم خواهم داشت و من حدود دو ماه در ایران نخواهم بود. اولین مسابقه که باید در آن حضور داشته باشم مسابقات گرند سوئیس است  که جزو قوی ترین مسابقاتی است که تاکنون برگزار شده و در این مسابقه تعدادی خانم شرکت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: چون این مسابقات در انگلیس برگزار می شود برای ویزا شنگن اقدام کردم و پاسپورت خود را به سفارت انگلیس تحویل دادم ولی  متاسفانه جواب این ویزا باید در سه هفته آماده می شد ولی اکنون یک ماه و نیم می گذرد و من هنوز ویزای خود را دریافت نکرده ام.
این بانوی شطرنج باز ایرانی تاکید کرد: اگر ویزای من تا پنج شنبه حاضر نباشد نمی توانم در مسابقات گرند سوئیس که در انگلیس برگزار می شود شرکت کنم و شانس حضور را از دست خواهم داد. رقابت بعدی که  در آن شرکت خواهم کرد رقابت های کارپف در فرانسه است.
خادم الشریعه گفت: مسابقاتی که به صورت آزاد برگزار می شود، برای تهیه بلیت و ویزا خود شطرنج بازان اقدام می کنند و از طرف فدراسیون تلاشی صورت نمی گیرد. بازیکنان اروپایی دغدغه ویزا را ندارند ولی ما به علت مسائل سیاسی وضعمان بدتر می شود حتی به دلیل همین مشکلات ویزا نتوانستم در تابستان در مسابقات اروپایی شرکت کنم.
به گزارش ایسنا، هزینه مسابقات آزاد برعهده بازیکنان است که اخیرا سارا خادم الشریعه اسپانسر جدیدی دارد و می تواند بخشی از این هزینه ها را جبران کند و این بانوی شطرنج باز امید دارد که این راه ادامه دار باشد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سارا خادم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نظر دارد مسابقات لیگ کانون‌های دختر کشورمان (رده سنی زیر ۱۸ سال و زیر ۲۰ سال) را در تیرماه سال جاری طبق جدول سهمیه برگزار کند.   نمایندگان هیات‌های استانی در صورت تمایل می‌توانند تا روز دوشنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی و درخواست میزبانی خود برای هر یک از رویداد‌های کانون‌های دختر زیر ۱۸ سال و لیگ کانون‌های زیر ۲۰ سال دختر را از طریق هیات‌های استان به سازمان لیگ ارسال کنند.   براساس اعلام سازمان لیگ تیم‌ها برای حضور در مسابقات ملزم به اجرای مفاد شیوه نامه به شرح ذیل هستند:   مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال و آخرین آیین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون برگزار خواهد شد.   هر تیم شامل حداکثر ۲۰ بازیکن (زیر ۱۸ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۵ و زیر ۲۰ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۳)، یک مربی، ۲ کمک مربی و یک سرپرست است. (حضور آنالیزور، بدنساز، فیزیوتراپ، پزشک، ماساژور در کنار تیم بلامانع است.)   مربیان تیم باید حداقل دارای کارت مربیگری درجه دو و بازیکنان بایستی ساکن، دانش آموز یا دانشجو استان مربوطه باشند.   مسابقات مرحله مقدماتی با حضور ۴۸ تیم در ۸ منطقه (هر منطقه ۶ تیم) بصورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و نحوه برگزاری ادامه مسابقات با توجه به تعداد تیم‌های شرکت کننده متعاقبا اعلام می‌شود.   اعتراض تیم‌ها باید به صورت مکتوب حداکثر یک ساعت بعد از اتمام بازی به انضمام مبلغ پنج میلیون ریال وجه، تحویل ناظر فنی مسابقه گردد.   مبلغ ورودیه مسابقات ۱۵۰ میلیون ریال است که باید از طریق درگاه بانکی سامانه ملی والیبال واریز شود و کلیه هزینه‌ها اعم از (اسکان، تغذیه، ایاب و ذهاب و ….) بر عهده خود تیم‌ها است.

دیگر خبرها

  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد