Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق شیاطین سرخ در مورد تصمیم وین رونی برای ترک اولدترافورد در تابستان 2013 صحبت کرد.

طرفداری - دیوید مویس سرمربی سابق منچستریونایتد که پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن در تابستان 2013، هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفت، تایید کرد که در هنگام ورودش به این باشگاه وین رونی قصد داشت اولدترافورد را ترک کند، اما هرگز منچسترسیتی را به عنوان یکی از مقصدهایی احتمالی اش در نظر نگرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Goal، تابستان 2013 زمان جدایی سر الکس فرگوسن از منچستریونایتد فرارسید و سرمربی افسانه ای شیاطین سرخ در اولدترافورد بازنشسته شد. جانشین فرگوسن اما، دیوید مویس بود که در اورتون ارزش های خودش را نشان داده بود. مویس اما، در اولدترافورد چالش های زیادی را متحمل شد که یکی از آنها تمایل وین رونی اسطوره شیاطین سرخ به ترک اولدترافورد در آن مقطع زمانی بود. سرمربی سابق یونایتد در گفت و گو با bEIN Spors، عنوان کرد: 

زمانی که من به منچستریونایتد پیوستم، وین (رونی) به دنبال جدایی از باشگاه بود و من قبل از پیوستنم به باشگاه از این موضوع که او به دنبال انتقال به باشگاه دیگری است، آگاه بودم. با این حال، در آن زمان من واقعا به او نیاز داشتم و می خواستم که در اولدترافورد بماند. من به شانس همکاری دوباره با وین فکر می کردم و بر این باور بودم که او به من کمک خواهد کرد که اینطور نیز شد و او در آن مقطع واقعا عملکرد خوبی داشت. 

مویس در زمان حضورش در گودیسون پارک سابقه همکاری با رونی 16 ساله را داشت. در واقع دیوید مویس یکی از کسانی بود که به شکوفایی استعداد اسطوره منچستریونایتد کمک کرد و او را در 16 سالگی به تیم اصلی اورتون آورد. سرمربی پیشین منچستریونایتد در خصوص مقصدی که رونی در تابستان 2013 برای آینده اش برگزیده بود صحبت کرد و گفت: 

می دانستم که رونی می خواهد به کدام تیم منتقل شود. اما باید بگویم که در آن مقطع چیزهای اندکی از مسئولان منچستریونایتد آموختم. فکر می کنم وین درخواست جدایی اش را به سران باشگاه ارائه کرده بود و آن ها به او گفته بودند که به این موضوع حتی فکر هم نکند که آن ها درخواست انتقالش را قبول خواهند کرد.

مویس در ادامه عنوان کرد که رونی هیچگاه منچسترسیتی را به عنوان مقصد بعدی اش انتخاب نکرده بود. او عنوان کرد: 

رونی هیچ گاه نمی خواست به سیتی ملحق شود. باید بگویم که او می خواست به یک باشگاه در لیگ برتر انگلستان ملحق شود، اما آن باشگاه منچسترسیتی نبود. 

دیوید مویس در آپریل سال 2015 در گفت و گو با Sunday Times، ادعا کرده بود که مورینیو و چلسی به جذب وین رونی نزدیک بودند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید

دریافت 1 MB دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در اینجا تصاویری از سرکوب حامیان فلسطین در دانشگاه ایلینوی آمریکا را می‌بینید.

کد خبر 847429 منبع: فرهیختگان برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • خوشحالم کلوپ رفت: قدبلند با دندانهای خیلی سفید!‏
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید