Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار میبد با اشاره به خریداری بیش از یک میلیارد ریال تجهیزات برای آتش‌نشانی این شهر، تحریم‌ها را علت تاخیر در تحویل این امکانات ذکر کرد.

به گزارش ایسنا، «علیرضا نقوی» در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان میبد از شهرستان‌های استان یزد تاکید کرد: آتش‌نشانی یک شغل نیست بلکه عشق و علاقه‌ای از جنس ایثار است.

وی نامگذاری روزی به نام «آتشنشان و ایمنی» را بهانه‌ای برای فرهنگ‌سازی بیشتر در مورد ایمنی و زمینه‌ساز پیشگیری از خسارات ناشی از حوادث مختلف ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار با بیان این که بیش از ۱۰۰ وظیفه بر عهده آتش‌نشان‌ها قرار داده شده، افزود: وظایف آتش‌نشان‌ها گاهاً به چشم نمی‌آید ولی با تمام کمبودها و مشکلات به ویژه در شهری مانند میبد شاهد تلاش مطلوب آنها در شهرستان هستیم .

وی از انجام 560 ماموریت طی شش ماهه نخست سال جاری از طریق سه ایستگاه آتش‌نشانی در شهرستان میبد خبر داد و تصریح کرد: ۱۹۰ مورد از این عملیات ها در ارتباط با اطفا حریق و ۳۷۰ مورد دیگر در رابطه با امداد و نجات بوده است.

نقوی در ادامه پیشگیری از حوادث و تامین ایمنی، کنترل مکان‌های اسکان گردشگران در ایام نوروز، بازدید از مدارس قبل از شروع سال تحصیلی و بررسی موارد ایمنی آنها، بازدید از مجتمع‌های تجاری در زمینه ایمنی‌سازی و اعزام اولین گروه آتش‌نشان از  شهرستان میبد به مناطق سیل زده غرب  را از دیگر اقدامات آتش‌نشانی این شهر برشمرد.

شهردار تقویت ایستگاه‌های آتش‌نشانی را از اولویت‌های اصلی شهرداری میبد خواند و اظهار کرد: یکی از احکام الهی حفظ جان انسان‌هاست و شهرداری در این راستا همواره آسایش، امنیت و آرامش شهروندان را جزو وظایف اصلی خود می‌داند.

نقوی اعلام کرد: بیش از یک میلیارد ریال تجهیزات برای آتش‌نشانی میبد خریداری شده که به علت تحریم‌ها با تاخیر تا انتهای مهرماه به ایستگاه‌های آتش‌نشانی تحویل خواهد شد .

«حسین فلاح» فرماندار میبد هم در این مراسم ضمن تقدیر از آتش نشان ها گفت: مجاهدت ها و رشادت‌های پرسنل آتش نشانی بر کسی پوشیده نیست چرا که با عشق و علاقه و انگیزه کار می‌کنند .

گفتنی است؛ برگزاری مانور اطفاء حریق و تجلیل از پرسنل نمونه آتش‌نشانی میبد، پایان بخش این برنامه بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش نشاني میبد يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان محمدی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: یک مرد سالخورده بر اثر برخورد با خودروی سنگین نفتکش در بلوار شهید مهدی باکری شهر میاندوآب جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه دلخراش ساعتی پیش روی داد، مأموران آتش‌نشانی پس از دریافت اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب تصریح کرد: این فرد زیر لاستیک خودروی سنگین گیر کرده بود که پس از حضور تیم‌های عملیات امدادی و آتش‌نشانی پس از رهایی به گلشن‌زهرا انتقال داده شد.

کد خبر 750804

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه