Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:06:38 GMT

سیو عابدزاده بهترین عملیات نجات هفته ششم

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۴۲۸۵

دروازه بان ایرانی ماریتیمو در بازگشتش به ترکیب اصلی این تیم در دوبازی گذشته توانسته عملکرد خوبی درون دروازه این تیم داشته باشد.

به گزارش" ورزش سه"، امیرعابدزاده در دوبازی اخیر ماریتیمو باردیگر درون دروازه قرار گرفت. او در هفته گذشته و برابر براگا یک پنالتی گرفت و چند عملیات نجات خوب داشت. در بازی بعدی برابر موریرنزه نیز او عملکرد خوبی داشت و توانست در برد دو بر یک تیمش نقش ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عابدزاده هفته گذشته به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و همچنین در آخرین انتخاب های هفته مهار ضربه پنالتی اش به عنوان بهترین سیو هفته انتخاب شد. امیر در دقیقه 54 بازی تیم های ماریتیمو و براگا ضربه پنالتی بازیکن حریف را گرفت و توانست با وجود ده نفره شدن تیمش نقش کلیدی در کسب یک امتیاز این مسابقه بازی کند.
 

 

براین اساس در انتخاب هفتگی بهترین های لیگ فوتبال پرتغال مهارپنالتی پائولینیو توسط دروازه بان ایرانی ماریتیمو به عنوان بهترین سیو هفته ششم رقابت ها برگزیده شد.


بازی بعدی تیم ماریتیمو در رقابت های تاکا دالیگا است که باید به مصاف تیم پاکوفریرا برود.

 

 

ماریتیمو امیر عابدزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماریتیمو امیر عابدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس

پس از CR7، نوبت به درخشش یک شماره 7 دیگر رئالی‌ها در آلیانتس آرنا رسید.

طرفداری | وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید انتخاب شد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا تکلیف فینالیست این دوره از مسابقات در استادیوم سانتیاگو برنابئو مشخص شود. در شب تساوی ارزشمند مادریدی‌ها، وینیسیوس جونیور زننده هر دو گل رئال مادرید بود و تیم کارلو آنچلوتی را از شکست در آلیانتس آرنا نجات داد. ستاره برزیلی در نهایت به عنوان بهترین بازیکن این جدال انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید