Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:28:59 GMT

سنگ کاغذ قیچی ستاره‌های نیمکت پرسپولیس (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۴۷۸۴

گابریل کالدرون با نیمکت نشین کردن برخی ستاره های خود در جدال با ماشین سازی، ترکیبی غافلگیرکننده را برای دیدار جام حذفی انتخاب کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، نیمکت نشینی علی علیپور، احمد نوراللهی و سیامک نعمتی اتفاق ویژه دیدار پرسپولیس برابر ماشین سازی محسوب می‌شود اما ستاره‌های این تیم که در این بازی فرصت حضور در ترکیب را به دست نیاورده‌اند، با روحیه بالا در چمن بنیان دیزل حضور یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیپور که مدت هاست از وظیفه اصلی خود در گلزنی ناکام مانده، برای دوری از فشار از سوی کالدرون نیمکت نشین شده و نعمتی هم که هفته گذشته مراسم ازدواج خود را پشت سر گذاشته، در کنار نوراللهی به عنوان کاپیتان چند بازی اخیر، او را روی نیمکت تیم در این بازی همراهی می‌کنند. ستاره‌های نیمکت نشین اما در اقدامی جالب توجه پیش از شروع بازی و در زمان گرم کردن فرصت را غنیمت شمردند و بازی سنگ کاغذ قیچی را به اجرا گذاشتند.

 

 

 

پرسپولیس تهران علی علیپور سیامک نعمتی جام حذفی احمد نورالهی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران علی علیپور سیامک نعمتی جام حذفی احمد نورالهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که چند هفته قبل اعلام کرده بود قصد دارد نیمکت بارسلونا را در پایان فصل جاری ترک کند حالا تصمیم گرفته است که در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و شرایط خاصی را برای مدیران این باشگاه مشخص کرده است.

تاکید این مربی جوان روی حفظ ستاره‌هایی است که در حال حاضر در این تیم حضور دارند و از سوی دیگر از مدیران این باشگاه خواسته است که چند بازیکن بزرگ از جمله برناردو سیلوا از منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

با این حال شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده است که کار مدیران این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید و در زمینه فرپلی مالی دشوار باشند و روزنامه اسپرت تاکید کرده است که آنها چاره دیگری جز اینکه حداقل یکی از ستاره‌هایشان را در تابستان به فروش برسانند ندارد.

رونالد آرائوخو بازیکنی است که پیشنهادی بسیار جذاب از بایرن مونیخ دریافت کرده است اما ژاوی تاکید دارد که او باید در این تیم بماند. به این ترتیب انتظار می‌رود که ستاره‌ای از این تیم که قرار است به فروش برسد یک نفر از بین فرانکی دی یونگ و رافینیا باشد.

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!