Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :با هدف ارتقای سطح شاخص های HSE شهروندی، “ضریب ایمنی پل های عابر پیاده” منطقه۲۱ مورد بازنگری دقیق و کارشناسی قرار گرفت.
به گزارش امتداد ، زهرا میرزایی پور سرپرست سامانهHSE (مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست) این منطقه۲۱ با اعلام خبر فوق گفت: باتوجه به اینکه یکی از مهم ترین سرفصل های سامانهHSE، اقدامات ایمنی و ارتقای سطح شاخص های HSE شهروندی است؛ از این رو اداره HSE بازدیدهای مدون از پل های عابر پیاده سطح منطقه۲۱ را با هدف کاهش خطرات در دستورکار ویژه قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: یکی از مباحث مهم در ایمنی تردد شهروندان و دانش آموزان، استفاده از پل‌های هوایی عابر پیاده در سطح شهر به منظور کاهش خطرات جانی و تصادفات است، از این رو بازنگری پل های عابر سطح منطقه۲۱ از طریق تکمیل چک لیست های مربوطه و بررسی وضعیت کلی آنها در سطح این منطقه صورت پذیرفت.
بنا بر این گزارش؛ بررسی وضعیت سیم کشی ها، وضعیت عمومی سازه، عرض عرشه، زیبایی و نظافت و روشنایی پل ها، نوع کفپوش، کیفیت، وضعیت سقف و همچنین حفاظ گذاری آنها از اولویت های مهم در این پایش سراسری محسوب شده است.
میرزایی پور در پایان خاطرنشان کرد: در جریان این طرح، کلیه عدم انطباق ها؛ ارزیابی و براساس دو عنصر “شدت و احتمال”، اولویت بندی شده و به منظور رفع خطرات و بهبود وضعیت ایمنی به حوزه های مربوطه اعلام شده است تا در اسرع وقت نسبت به رفع عدم انطباق های اعلام شده اقدامات لازم صورت گیرد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، شرکت ام جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE۱۸۱ را در نمایشگاه اتومبیل پکن ۲۰۲۴ میلادی معرفی کرد.

به گفته شرکت، سرعت خودروی مذکور در ۱.۹۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و همچنین ضریب پسار (drag coefficient )آن Cd۰.۱۸۱ است. EXE۱۸۱ با الهام از جت های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است.

طبق بیانیه ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو ۲۵۷ مایل برساعت است. از سوی دیگر بالاترین میزان ضریب پسار ثبت شده یک خودرو ۰.۱۸۹Cd است که به فولکس واگن XL۱ تعلق دارد. این وسیله نقلیه بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ میلادی و فقط ۲۵۰ دستگاه از آن ساخته شده است. دومین رکورد ضریب پسار خودروی تولیدی به EV۱ جنرال موتورز تعلق دارد که از ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ میلادی و فقط ۱۱۱۷ دستگاه از آن تولید شد.

اگر EXE۱۸۱ به مرحله تولید برسد، آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان خواهد بود. شرکت سازنده EXE۱۸۱ در بیانیه ای اعلام کرد طرح اولیه خودروی برقی مذکور در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده اند.

کد خبر 6090640 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه