Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فصل هشتم از مسابقه «هوش برتر» با اجرای افشین زی‌نوری و تهیه‌کنندگی پیمان پورمقیمی هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

مسابقه «هوش برتر» در حالی شب‌های پایانی خود را سپری می کند که طی امشب هشتم مهر و فردا شب نهم مهر مسابقه نیمه نهایی برگزار می شود و در هر قسمت از برنامه دو نفر به مرحله فینال می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس این چهار نفر در مرحله فینال که چهارشنبه ۱۰ مهر برگزار می‌شود با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و طی آن نفرات اول تا چهارم این سری از مسابقه مشخص خواهند شد.

فصل هشتم از مسابقه «هوش برتر» در ۳۱ قسمت به تولید رسید، در این فصل هفت هزار نفر متقاضی حضور در مسابقه بودند که از میان آنها ۶۴ نفر انتخاب شده و در برنامه شرکت کردند.

کد خبر 4733167 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقه شبکه نسیم تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر موسیقی ایرانی خانه هنرمندان ایران بازیگر تئاتر سریال ایرانی سازمان سینمایی سینمای مستند اکران عمومی فیلم کوتاه کنسرت موسیقی نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید

تیم شهرداری گرگان در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل مهرام به پیروزی رسید و راهی فینال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سذی نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • اتفاق عجب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • اعلام داوران هفته بیست و هشتم لیگ برتر
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران