Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:26:23 GMT

آخرین قیمت‌ها از معاملات ارزی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۶۱۵۷

آخرین قیمت‌ها از معاملات ارزی

معاملات امروز در بازارهای ارز از این حکایت داشت که همچنان نوسان قابل توجهی ندارد ولی با اندکی افزایش در برخی نرخ‌ها همراه بود.

به گزارش ایسنا، امروز (دوشنبه) صرافی‌های مجاز بانکی قیمت ارز را با کمی افزایش نسبت به روز گذشته اعلام کردند؛ به طوری که هر دلار آمریکا ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان خرید و ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان برای فروش قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که در روز گذشته قیمت خرید و فروش به ترتیب ۱۱ هزار و ۳۵۰ و ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان بود که کمی رشد داشته است.

همچنین قیمت خرید هر یورو ۱۲ هزار و ۶۰۰ و فروش آن ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان بود که در روز گذشته ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان خرید و ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان در صرافی‌های بانکی فروش رفته بود.

اما در بانک‌ها قیمت خرید هر دلار آمریکا نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشت و حدود ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان و هر یورو حدود ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت خورد.

در مورد ارز مسافرتی نیز قیمت همچنان برابر با بازار آزاد و گاها بیشتر است؛ به طوری که هر یورو حدود ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان برای مسافران تعیین قیمت شده است.

برای مسافرت به کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع ۵۰۰ یورو و سایر کشورها ۱۰۰۰ یورو به هر مسافر تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دلار يورو بازار ارز نرخ خرید دلار بانکی بانك مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا بالاخره تصمیم گرفت که برای خرید استوائو ویلیان، پدیده جوان پالمیراس، معروف به "مسینیو"، وارد رقابت با چلسی نشود. 

باشگاه کاتالان به جذب این هافبک تهاجمی 17 ساله با استعداد علاقه داشت و آندره کوری، ایجنت او، نیز با بارسا رابطه نزدیکی دارد، اما پس از خرید ویتور روکه که جواب نداده و در بارسا از او فعلا ناامید شده‌اند، تصمیم بر این شده روی پدیده دیگری از برزیل ریسک نکنند. بارسا برای روکه 30+30 میلیون یورو هزینه کرده است.

به این ترتیب مسینیو به چلسی نزدیک‌تر شد و بارسا قصد ندارد برای او 50 میلیون یورو هزینه کند. گفته می‌شود چلسی حاضر است برای مسینیو 30 میلیون یورو ثابت و 20 میلیون یورو بر اساس بندهای متغیر بپردازد.

دیگر خبرها

  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد