Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@17:07:46 GMT

چگونه با کمترین هزینه منزلی زیبا داشته باشیم؟

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۶۲۸۴

طراحی و چیدمان یک خانه کار آسانی نیست خصوصا برای کسانی که هیچ تصوری از این امر ندارد حتی می‌تواند بسیار زمان بر باشد. اما خوشبختانه راه‌های فراوانی وجود دارند که باعث می‌گردند تا بدون آنکه هزینه بسیار زیادی صرف کنید، به سادگی منزل خود را زیباتر نشان دهید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ابتدا باید سلیقه و نوع نیاز خود را کاملا بشناسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدانید که طرفدار چه سبکی هستید و سلیقه شما بیشتر به کدام سو حرکت می‌کند. پس از شناخت کافی بر سلیقه و نیازهای خود، نیاز است تا اساسی ترین و اصلی ترین لوازمی که نیاز دارید را مشخص نموده و بر طبق آنها به دنبال این لوازم مورد نیاز بگردید. بنابراین بهتر است تا از خرید لوازم جانبی و غیر ضروری در ابتدای امر خودداری نمایید. در این مقاله ما به بررسی نحوه انتخاب تعدادی از لوازم ضروری منزل می‌پردازیم.

میز تلویزیون

میز تلویزیون یکی از وسایل بسیار پر کاربردی است که وجود آن در هر منزلی ضروری است. اما انتخاب نوع میز تلویزیون بسیار اهمیت دارد چرا که باید در ابتدا کاملا متناسب با سلیقه و سبک منزل شما باشد و دیگر آنکه ابعاد و اندازه آن کاملا متناسب با فضای شما باشد. انتخاب میز تلویزیونی که از نظر ظاهری و ابعاد متناسب با چیدمان فضای شما است، موردی است که باید کاملا به آن توجه نمود.

تلویزیون و میز تلویزیون از جمله لوازمی هستند که موجب گرد هم آوردن اعضای خانواده در کنار یکدیگر می‌گردند. بنابراین بسیار مهم است تا نوع تلویزیون و میز تلویزیونی که انتخاب می‌گردد کاملا مناسب فضای شما باشد. به همین علت توجه به ابعاد تلویزیون از ابتدایی ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. اما این اندازه باید به گونه ای باشد که تا حدی بزرگتر از ابعاد تلویزیون باشد تا تلویزیون به راحتی بر روی آن قرار گرفته و همچنین به گونه ای باشد تا کاملا توانایی تحمل وزن تلویزیون را داشته باشد. درواقع از همه نظر باید کاملا مناسب تلویزیون شما باشد تا مشکلاتی را پدید نیاورد.

در نظر گرفتن ابعاد فضایی بسیار اهمیت دارد. برای فضاهای بزرگ انتخاب میز تلویزیون بزرگ بهتر است چرا که میز تلویزیون کوچک نمای نا متناسب و نا مطبوعی را در فضا ایجاد می‌نماید بنابراین رعایت تناسبات در فضا جهت انتخاب میز تلویزیون بسیار اهمیت دارد.

اگر قرار است در اطراف فضای تلویزیون خود سیستم‌های صوتی قرار دهید بنابراین نیاز به فضای بیشتر و یا کشوهایی دارید که کنترل و لوازم مربوط به این لوازم صوتی را در آنها قرار دهید اما اگر شرایط بدین صورت نیست، یک میز تلویزیون ساده و بدون متعلقات و کشوها می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

جهت انتخاب متریال مناسب برای میز تلویزیون گزینه‌های مختلفی برای شما وجود دارد نظیر شیشه، چوب، فلز ضد زنگ، پلاستیک و... می‌توانید از تخته‌های سه لا هم استفاده نمایید که وزن تلویزیون را به خوبی تحمل می‌نمایند. شاید شیشه گزینه مناسبی نباشد چرا که گوشه‌های تیز داشته و امکان شکستن آن وجود دارد، بنابراین بهتر است گزینه محکم‌تری را برای میز تلویزیون خود انتخاب نمایید. علاوه بر آن، این نوع از متریال برای کودکان هم خطرناک است.

انتخاب شکل ظاهری میز تلویزیون به عوامل مختلفی نظیر سلیقه شخصی شما، نیاز شما از میز تلویزیون و دکوراسیون فضای شما بستگی دارد تا کاملا متناسب با فضا بوده و نا هماهنگی پدید نیاورد.

سرویس خواب

در هنگام انتخاب سرویس خواب مناسب در وهله اول موردی که بسیار مهم است تا به آن توجه نمایید بودجه شماست، باید بودجه خود را در ابتدا در نظر داشته باشید تا بر اساس آن انتخاب مناسبی داشته باشید. در مرحله دوم باید سعی کنید بر اساس بودجه خود بهترین و با کیفیت ترین انتخاب را داشته باشید چون نیاز دارید تا سرویس خواب شما برای مدت طولانی قابل استفاده بوده و در بالاترین کیفیت از آن بهره مند شوید. سپس باید بر اساس ابعاد فضای اتاق خود انتخاب نمایید به گونه ای که لوازمی که می‌خواهید تهیه نمایید از نظر سایز و ابعاد کاملا متناسب با فضای شما باشد و خیلی بزرگتر و یا خیلی کوچکتر نباشد تا تناسب فضایی شما را برهم نزده و جلوه ای بد به اتاق خواب شما ندهد.

سپس نیازها و سلایق خود را در نظر بگیرید تا لوازمی که تهیه می‌نمایید کاملا متناسب با ارگونومی بدن شما بوده و نیازهای شما را کاملا برطرف نماید. همچنین بسیار مهم است تا تمامی لوازم موجود در اتاق از نظر سبک و استایل با هم متناسب باشند. شاید شما علاقه داشته باشید تا تمامی لوازم اتاق شما به صورت ست باشند اما اگر علاقه‌ای به انجام این کار نداشتید باید در نظر داشته باشید تا از نظر سبک و دکوراسیون کاملا با هم تناسب داشته باشند.

سرویس خواب کودک

تهیه سرویس خواب کودک یکی دیگر از مواردی است که پیش از خرید باید بسیاری از عوامل و جوانب را در مورد آن سنجید و در نظر داشت تا مناسب ترین و هوشندانه ترین انتخاب را برای کودک خود داشته باشید.

برای کودکان تخت خواب آنها فضایی است که بیشترین زمان خود را در آن سپری می‌کنند بنابراین انتخاب آن از حساس ترین انتخاب‌ها در منزل شما به شمار می‌رود. در نتیجه این امر اهمیت به حفظ امنیت و سلامتی کودک از مهم‎‌ترین عواملی است که باید به آن توجه داشت. تمامی لوازم باید از نظر امنیتی قابل اطمینان باشند و برای کودک آرامش و راحتی را فراهم آورند. سایر لوازم و خصوصا ملحفه، تشک و رو بالشی باید نرم و راحت بوده و موجب به وجود آمدن هرگونه آلرژی و حساسیت در کودک نشوند. همچنین از نظر شستشو هم باید آسان باشند تا این عمل به طور مداوم صورت گرفته و موجب تجمع آلودگی نگردد.

از نظر سایز و ابعاد هم بسیار مهم است تا اندازه کافی را داشته تا کودک در آن احساس آرامش و امنیت نماید. استفاده از رنگ‌های شاد در کنار رنگهای آرامش بخش می‌تواند در سلامت روانی کودک نقش بسیاری داشته باشد.

با رعایت هریک از این موارد می‌توانید یک منزل بسیار زیبا و آرامش بخش داشته باشید تا در کنار احساس راحتی و آرامشی که به شما می‌بخشد فضای بسیار زیبایی را به وجود آورد.

20 دکور در فضای کاری خود همواره در پی نوآوری بوده و مصمم است که روز بروز با ارائه خدمات نوین امکان انتخاب راحت و مطمئن تر را برای کاربران فراهم کند. مساله حائز اهمیت این است که 20 دکور پلی است میان تولید کنندگان که قصد معرفی معرفی خود را دارند و مشتریانی که به دنبال گستره وسیعی از محصولات و بالاترین کیفیت ها هستند. امیدواریم شما نیز با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری کنید.

راههای ارتباطی با 20 دکور: آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان اورمان، پلاک 25، واحد 2

شماره تماس: 02188820053، 02188820084، 02188813319، 02188831217

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریوب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر

غریوب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر

دیگر خبرها

  • غروب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر
  • غریوب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/ کمترین حقوق ۱۰ میلیون تومان می‌شود
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/کمترین حقوق آن ها ۱۰ میلیون تومان می شود
  • ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد