Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز در آیین افتتاحیه این مسابقه‌ها گفت: جامعه نیازمند مناظره و گفت‌وگو است و برنامه‌هایی از جمله مناظره‌های دانشجویی جامعه را به سمت تظارب آرا و افکار سوق می‌دهد.

عیسی قبادی افزود: گفت و گو مانند مشعل، روشن‌کننده غارهای تاریک ذهن است و افراد را به تفکر وامی‌دارد و بذر اندیشه را در اذهان می‌کارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: گفت و گو می‌تواند همه پیوندها را تضمین و انسان‌ها را به یکدیگر نزدیک کند تا از داشته‌های یکدیگر بهره‌مند شوند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز نیز گفت: مناظره‌های دانشجویی تمرینی برای گفت و گو و حرکت در راستای اجتماعی شدن، تفکر نقاد و تحمل رأی مخالف است.

احمدرضا فیروزی افزود: برای موفقیت در مناظره‌ ابتدا باید شنونده خوبی باشیم و نگاه‌های متفاوت را بشناسیم و سپس به صورت مستند و مستدل به آنها پاسخ دهیم.

وی خاطر نشان کرد: مناظره و گفت و گو ریشه در فرهنگی دینی و مذهبی ایرانیان دارد، به طوری که همه پیامبران و ائمه برای بیان و پیشبرد رسالت خود از روش گفت و گو استفاده کردند و دست بردن به شمشیر زمانی با دستور الهی رخ داده که گفت و گو افاقه نکرده است.

رئیس جهاد دانشگاهی البرز با تاکید بر اهیمت ظرفیت‌سازی در حوزه دانشجویی اظهار امیدواری کرد برنامه‌هایی از جمله مسابقه‌های مناظره دانشجویی به تحقق این مهم کمک ‌کند.

فیروزی اضافه کرد: تقویت سرمایه‌های فرهنگی علاوه بر ایجاد اعتماد به نفس، ثروت‌آفرین و قدرت‌آفرین می‌شود و از این طریق به پیشرفت کشور کمک می‌کند.

به گزارش ایرنا، ۱۶ تیم‌ شرکت‌کننده در مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقه‌های ملی مناظره دانشجویی از دانشگاه‌های الزهرا (س)، خواجه نصیرالدین طوسی، علامه طباطبایی، شهید بهشتی، تهران، صنعتی شریف، علوم پزشکی شهید بهشتی - ورامین، امیر کبیر (فرهنگیان)، علم و صنعت ایران، امام صادق (ع)، علوم پزشکی شهید بهشتی، امیر کبیر (پلی تکنیک) و علم و فرهنگ هستند که به مدت سه روز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مرحله کشوری این مسابقه‌ها آذرماه امسال برگزار می شود.

هفتمین دوره مسابقه‌های منطقه‌ای مناظره دانشجویی اواخر مهر ۱۳۹۷ با شرکت ۱۲ تیم به میزبانی دانشگاه علم و صنعت برگزار شده بود. 

۷۵۳۲/۶۹۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران استان البرز دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان یکی از تیم‌هایی بود که در نیم فصل نخست عملکرد خوبی نداشت و در قعر جدول حضور داشت اما با تغییراتی که در نیم فصل ایجاد کرد امیدوار به باقی ماندن در لیگ برتر شد و حالا رقیبی سرسخت برای تیم‌های لیگ برتری خواهد بود.

شش بازی باقی‌مانده استقلال خوزستان سخت و حساس است و آنها فقط در دیدار هفته آخر بازی نسبتا آسانی خواهند داشت، تقابل با 3 تیم بالانشین جدول، مس رفسنجان آماده و بازی 6 امتیازی با نساجی مازندران کار آنها را برای بقا در لیگ برتر سخت می‌کند اما همین موضوع هم انگیزه‌ای خواهد بود تا این تیم متحول شده با کسب امتیاز مقابل پرسپولیس و سپاهان حتی بتواند سرنوشت قهرمانی را هم تغییر دهد!

آنها در هفته بیست و پنجم در ورزشگاه غدیر به مصاف ملوان انزلی خواهند رفت و در صورت کسب امتیاز کامل از این مسابقه تا حدود زیادی از منطقه خطر فاصله خواهند گرفت، پس از آن مقابل سپاهانی به میدان خواهند رفت که در صورت شکست دادن پرسپولیس به کورس قهرمانی باز خواهد گشت و دیدار با استقلال خوزستان برای آنها حیاتی می‌شود.

هفته بیست و هفتم نبردی تمام عیار شکل خواهد گرفت و به احتمال زیاد سرنوشت استقلال خوزستان در این مسابقه مشخص خواهد شد، رخ در رخ با یکی از تیم‌هایی که در قعر جدول حضور دارد، دیدار استقلال خوزستان و نساجی در ورزشگاه غدیر اهمیت بالایی دارد و این مسابقه 6 امتیازی برای کل استان خوزستان اهمیت خواهد داشت، فولاد و صنعت نفت هم در این مسابقه چشم به موفقیت استقلال خوزستان خواهند داشت!

هفته بیست و نهم و سی‌ام مقابل تیم‌هایی برگزار می‌شود که نه مدعی قهرمانی هستند و نه در منطقه خطر حضور دارند و با آرامش خاطر زیادی به میدان خواهند رفت، البته هوادار هنوز به‌طور کامل از منطقه سقوط خارج نشده اما احتمال سقوط آنها بسیار کم و غیر قابل باور خواهد بود.

سیروس پورموسوی با بازیکنانی که در نیم فصل جذب کرد و تغییر رویکرد دفاعی و هجومی تیم توانست امتیازهای خوبی کسب کند و این تیم متحول شده شانس زیادی برای بقا در لیگ برتر خواهد داشت مگر اینکه حاشیه‌ای عجیب دامن این تیم را بگیرد!

در ادامه برنامه کامل استقلال خوزستان تا انتهای فصل را مشاهده می‌کنید:

هفته بیست و پنجم:
استقلال خوزستان_ملوان بندر انزلی - 12 اردیبهشت

هفته بیستم و ششم:
سپاهان اصفهان_استقلال خوزستان - 17 اردیبهشت

هفته بیست و هفتم:
استقلال خوزستان_نساجی مازندران - 24 اردیبهشت

هفته بیست و هشتم:
پرسپولیس_استقلال خوزستان - 1 خرداد

هفته بیستم و نهم:
مس رفسنجان_استقلال خوزستان - 6 خرداد

هفته سی‌ام:
استقلال خوزستان_هوادار - 11 خرداد

دیگر خبرها

  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی