Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:37:00 GMT

فارس کمترین اثار مکتوب مهندسی رزمی را دارد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۶۴۰۶

فارس کمترین اثار مکتوب مهندسی رزمی را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید کوشکی دوشنبه در همایش مهندسی رزمی جهادی بیان کرد: امروز چهار جاهد در جامعه لازم است  نخست جهاد خدمت رسانی ، جهاد امر به معروف ، جهاد اقتصادی و جهاد علمی است

وی بیان کرد: جهادگرانی که درزمان جنگ در  جبهه ها حضور داشتند در زمان مرخصی نیز به روستا ها رفته و در این جبهه نیز با فقر و بی سوادی جنگیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوشکی تصریح کرد:طی ۳۰۰ سال اخیر و تنها به علت بی کفایتی حاکمانی که در ایران بوده اند اراضی بسیار زیادی از ایران جدا شد  اما پس از انقلاب و با رشادت جهادگران انقلاب این روند متوقف شد.

وی با اشاره بر پایداری ملت ایران بر ارزش های انقلابی خود تصریح کرد: پس از انقلاب افراد بسیار زیادی در کشور های اروپایی پس از مطالعه و آگاهی از اسلام مسلمان شده اند و پایمردی ملت ایران در برابر استکبار جهانی باعث شده تا انقلاب اسلامی ایران در جهان گسترش یابد.

کوشکی معتقد است: حمایت و اجرای دستورات مقام معظم رهبری ، بصیرت افزایی در میان مردم و توسعه فرهنگ جهاد در جامعه سه رکن پیروزی نظام جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی است.

او در خصوص نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی گفت: یکی از اصلی ترین نقش هایی که در جامعه اسلامی وجود دارد نقشی است که مردم بر عهده دارند و اگر همراهی و حمایت مردم نبود انقلاب امکان دسترسی به اهدافش را نداشت .

کد خبر 4733192

منبع: مهر

کلیدواژه: فارس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر قزوین اربعین حسینی شیراز اجلاس جاده ابریشم شهرکرد گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند خطبه های نماز جمعه گردشگری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد

محمد علی زلفی گل در اجتماع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در انتقاد به رفتار دولت‌های غربی نسبت به اعتراض دانشگاهیان به جنایت‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد:‌ای دنیا حرمت دانشگاه‌های ما در عین آزاداندیشی را ببینید، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیرو‌های امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه‌ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیرو‌های نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه‌ها نمی‌دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که ما دیدیم که چگونه نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور‌هایی که ادعای حقوق بشر دارند و خود را مهدی آزادی بیان می‌دانند، دیدید چگونه با دانشجویان معترض، حق گو و حق طلب برخورد می‌کنند.‌ای مردم جهان ببینید و برای قوانین پیشرفته جمهوری اسلامی احترام ویژه قائل شوید.‌ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه فهیم و فرهیخته دانشگاهی از چنان حرمتی برخوردار است که محیط دانشگاه‌ها نیرو‌های امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود ندارند و خودتان را با جمهوری اسلامی مقایسه کنید که از چه آزادی‌های برخوردار است.

وزیر علوم تاکید کرد:‌ای مردم جهان ببینید و مقایسه کنید که جمهوری اسلامی برای آزاداندیشی، حق گویی و حق طلبی چه حرمتی قائل است و کشور‌های سلطه گر که ادعای آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دارند، چگونه برخورد می‌کنند. ما از وجدان بیدار جامعه جامعه دانشگاهی، استادان و دانشجویان سراسر دنیا به ویژه آمریکا، فرانسه، استرالیا، کشور‌های عربی که حاضر شدند از مظلوم دفاع کردند و با ظلم مقابله می‌کنند سپاسگزاریم و وجدان بیدار شما را تمام قد می‌ستاییم و تمام قد با شما در عرصه حضور داریم.

زلفی گل خاطرنشان کرد:‌ای مردم دنیا و سازمان ملل اعتراض جامعه فرهیخته را ببین و در مقابل ظلم و ستم از خود حساسیت نشان بده از جامعه دانشگاهی بیاموز در مقابل ستم و در حمایت از ستم دیدگان به میدان بیا و در اسرع وقت تصمیماتی بگیر تا در آینده شرمنده نباشی.‌ای مردم آزاده دنیا به میدان بیایید در مقابل ظلم؛ ستم، کودک کشی، کشته شدن غیرنظامیان بایستید اگر دیر تصمیم بگیرید در آینده شرمنده دنیا و مردم ستم دیده غزه خواهید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند