Web Analytics Made Easy - Statcounter

محققین و اعضای هیئت علمی شاغل در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزشی یا تحقیقاتی تا ۲۶ مهر ماه ۹۸ فرصت دارند، طرح‌های مشترک خود با محققان ترکیه‌ای را بارگذاری کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس اعلام مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، محققین و اعضای هیئت علمی شاغل در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزشی یا تحقیقاتی وابسته به وزارت علوم که با یکی از محققین و اعضای هیئت علمی مراکز تحقیقاتی یا دانشگاه‌های ترکیه‌ای پروپوزال مشترک تهیه کرده اند تا ۲۶ مهر ۹۸ فرصت دارند نسبت به بارگذاری طرح‌های خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با راه اندازی وبگاه‌های ویژه بارگذاری طرح‌های مشترک علمی ایران و ترکیه از تاریخ ۲۸ تیرماه ۹۸، امکان حمایت از این طرح‌ها عملیاتی شد. بعد از طی روال داوری توسط کمیته‌های داوری طرفین، طرح‌های نهایی توسط کمیته‌ای مشترک انتخاب خواهند شد.

در آماده سازی فرم پروپوزال مشترک محققان باید به این موارد توجه داشته باشند که مجری ایرانی طرح حتما عضو هیئت علمی یکی از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها یا مراکز تحقیقاتی وابسته به وزارت عتف باشد. محققین و اعضای هیئت علمی غیر وابسته به وزارت عتف می‌توانند به عنوان همکار در طرح تحقیقاتی حضور داشته باشند.

همچنین فرم‌های پروپوزال حتما میبایست بعد از حصول توافق با محقق ترکیه‌ای «مجری ترکیه‌ای طرح» آماده شود و سپس طرح پژوهشی مشترک تهیه شده توسط طرفین از طریق سامانه‌های بارگذاری به طور جداگانه ارسال شوند. به طرح‌هایی که به صورت انفرادی تهیه و ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد. محققین پسادکتری نیز می‌توانند به عنوان همکار در طرح پژوهشی مشترک مشارکت داشته باشند.

لازم به ذکر است؛ علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی الکترونیکی دفتر همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه تبریز به نشانی int.tabrizu.ac.ir/en/secretariat-of-  scientific-cooperation-of-iran-and-turkey مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت عتف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت ۳ دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.
براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.
دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند.
برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.
جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:
یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای دو نفر
۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای سه نفر
سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

دیگر خبرها

  • پروفسور‌های ضداسرائیل
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه