Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در آئین تکریم و معارفه دادستان انتظامی استان اردبیل که با حضور معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور، مسئولان عالی قضایی استان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد،

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در آئین تکریم و معارفه دادستان انتظامی استان اردبیل با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، امنیت، اقتدار و آسایش امروز کشور را مرهون جانفشانی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: روح ایثار و شهادت طلبی ملت ایران از نهضت عاشورا نشأت گرفته است و این روحیه همواره سد محکمی در مقابل زیاده خواهی و تجاوزگری دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: حضور مقتدرانه در عرصه بین الملی و تبدیل شدن ایران اسلامی به عنوان پناهگاه و ملجاء مظلومان در دنیا ثمره خون شهداست.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه امروز دست‌هایی در کار است تا سهواً یا عمداً نام و یاد شهداء را از جامعه محو و کمرنگ کنند اعلام کرد: هرگونه غفلت و فراموشی این خون‌های پاک خیانت به نظام و کشور است و هر گونه تلاش برای کمرنگ نمودن فرهنگ ایثار و شهادت غیر قابل قبول و محکوم به خیانت از دید ملت ایران است.

عتباتی در ادامه با اشاره به وجود برخی از مشکلات در انجام مأموریت‌ها گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی در انجام مأموریت‌های خود با تأسی از شهیدان انقلاب بر هرگونه مشکلات فائق آمده و راه و منش شهیدان را سر مشق و الگوی خود در انجام رسالت‌ها و وظایف می‌دانند و این بزرگترین افتخار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او با قدردانی از مسئولین سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان گفت: خوشبختانه هماهنگی، انسجام و تعامل خوبی بین مجموعه‌های قضایی استان برقرار است و مسلما وجود این هماهنگی و تعامل در پیشبرد امور بسیار موثر است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تشریح کرد: قاطعیت و جدیت نیرو‌های انتظامی در کنار حفظ کرامت انسانی در انجام ماموریت‌ها مسلماً موجب خرسندی و رضایت مردم و از طرفی موجب ترس و خوف اخلاگران نظم و امنیت و معاندین نظام خواهد بود.

عتباتی در ادامه بر لزوم توجه جدی به مقوله آموزش و پیشگیری از وقوع جرم، لزوم حمایت قضایی از اقدامات قانونی نیرو‌های مسلح، داشتن صبر و حلم در انجام مأموریت ها، لزوم نظارت فرماندهان بر زیر مجموعه‌ها به منظور پیشگیری از آسیب‌ها و تخلفات و نیز حفاظت و حراست از امنیت در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد.

او در ادامه با اشاره به اهمیت مقوله صلح و سازش گفت: ترویج و گسترش صلح و سازش در جامعه از مولفه‌های مورد تأکید مقام معظم رهبری و رئیس محترم قوه قضائیه بوده و دستگاه قضایی استان نیز تلاش می‌کند با همکاری و تعامل با دیگر مجموعه‌ها این موضوع را بیش از پیش تقویت نماید.

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور نیز با قدردانی از همکار‌های و انسجام موجود در بین مجموعه‌های قضایی با نیرو‌های نظامی و انتظامی گفت:رسیدگی دقیق، سریع و اجرای درست و صحیح احکام موجب رضایتمندی عمومی است و نفوذ ناپذیری، پاکدستی، صبور و بردبار بودن در کنار اخلاق نیکو از مهمترین ویژگی اخلاقی در انجام رسالت‌های قضایی و انتظامی است.

صفری در ابتدای سخنان خود با تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب که شعار‌های انقلاب را فاقد زمان مصرف خوانده است گفت: آزادی، اخلاق، معنویّت، عدالت، استقلال، عزت، عقلانیت، برادری، هیچ یک به یک نسل و یک جامعه مربوط نیست تا دردور‌های بدرخشد و در دور‌های دیگر افول کند.

او در ادامه با اشاره به اقتدار و توان نیرو‌های مسلح کشور گفت: آنچه امروز به نیرو‌های مسلح کشور اقتدار داده است؛ اتکاء به توان نیرو‌های متعهد و متخصص داخلی بوده که تحت فرماندهی فرمانده کل قوا توانسته است به عنوان پناهگاه و امید مظلومان جهان تبدیل شود و مسلما یکی از دلایل اصلی دشمنی روز افزون استکبار با ملت ایران، استقلال، پیشرفت و توانمندی قوای مسلح کشور است.

در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات آقای فرشید ابراهیم زاده دادستان سابق انتظامی استان آقای جعفر خوشه چین بعنوان دادستان جدید انتظامی استان اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام/ح

لزوم توجه جدی به مقوله آموزش و پیشگیری از وقوع جرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت هفته معلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه دیدار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در این دیدار اظهار کرد: امنیت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی حاصل فداکاری و رشادت مجموعه عظیم و قدرتمند سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح است.

محمد حاتمی همچنین گزارشی از فعالیت‌های شاخص رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه، مجموعه فعالیت‌ها در مرکز رشد، مرکز تخصصی طب ورزشی و رشته دایر ارائه کرد و افزود: براساس نیاز جامعه جوانان در شهرستان می‌توانیم رشته‌های مهارتی مورد تقاضای منطقه را در این دانشگاه دایر کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه هم در این دیدار با اشاره به موقعیت مهم دانشگاهیان در شناخت، تبیین مسائل سیاسی و فرهنگی، از تلاش دانشگاهیان در همراهی برای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی قدردانی کرد.

علی یعقوبیان متذکر شد: شهید مطهری الگویی برای استادان و جوانان است؛ چراکه با شجاعت و غیرت دینی برخورد منطقی با مخالفان نظام داشت.

وی مطرح کرد: در بیشتر کشور‌ها پارامتر‌های قدرت و ارزش جامعه را نیروی نظامی و نیرو‌های متخصص می‌دانند که توسط استادان و معلمین نیروی انسانی متعهد و متخصص پرورش داده می‌شوند؛ چراکه آینده کشور در گرو تربیت چنین نسلی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه بر ضرورت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد.

سرهنگ پاسدار ماهر و سروان ارمی هم ضمن تبریک هفته معلم، تعلیم و تربیت را بسیار مهم حساس و حیاتی عنوان کردند و افزودند: باید استادان با ایجاد روحیه امیدآفرینی و از بین بردن یأس و ناامیدی، مسیر روشن و امید به آینده و دانایی را تقویت کنند.

سرهنگ ماهر گلزار پنج شهید گمنام در دانشگاه را منشأ و مأمنی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی شهرستان تربت‌حیدریه برشمرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو