Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@11:22:58 GMT

قم بهترین استان کشور درمبحث مناسب‌سازی است

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۶۶۸۰

قم بهترین استان کشور درمبحث مناسب‌سازی است

محمد علی مقدم خواه عصر دوشنبه درجلسه ستاد هماهنگی و مناسب‌سازی قم افزود: میانگین مناسب سازی قم ۷۲ درصد بوده است.
وی بیان کرد: مناسب سازی دستگاههای استان درمقایسه با متوسط کشوری بیش از ۳۳ درصد بیشتر بوده که نشان از وضعیت مطلوب استان در مقایسه با شهرهای دیگر است.
مقدم خواه خاطرنشان کرد: در رابطه با مناسب‌سازی توسط دستگاههای دولتی استان قم در رتبه نخست کشور قرار گرفته اما نیاز به مناسب سازی همچنان احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در رابطه با مناسب‌سازی در سطح بانکهای استان، تعاملات و هماهنگی های لازم با مدیریت شعب بانکها انجام گرفته است.
مقدم خواه با اشاره به ضرورت مناسب‌سازی در سطح بانکهای استان بیان کرد: در وضعیت کنونی مسیر و زیرساختهای موجود برای دسترسی و عبور و مرور افراد معلول مناسب و ایمن نیست.
معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی قم عنوان کرد: معلولیت صرفا در معلولیت جسمی خلاصه نشده و مناسب‌سازی حوزه های متنوعی دارد که در رابطه با افراد نابینا و ناشنوا شکل مناسب سازی با مناسب سازی افراد معلول تفاوت دارد.
وی گفت:مناسب‌سازی و افزایش خدمات الکترونیکی در انجام امور خدماتی و اجتماعی نیز مهمی بوده که در رابطه با افراد نابینا و ناشنوا احساس می‌شود.
مقدم خواه بیان کرد: در صورتی که روند دولت الکترونیک در رابطه با افراد معلول و ناشنوا و نابینا توسعه پیدا کند، روند مراجعه حضوری این افراد به دستگاه های اجرایی کاهش می‌یابد.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر مددجویان بهزیستی قم سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌خواه جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمازگزاران البرزی با اعلام انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • چیلیندری مدرن میراثی از دیتونا : بهترین مثال برای وقتی که درست می سازی و 50 سال بعد هم جوابه! (+تصاویر)
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌ خواه جهان
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌خواه جهان
  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد