Web Analytics Made Easy - Statcounter

رومنیگه شک دارد تاتنهام بتواند این ترکیب را چند سال دیگر هم حفظ کند.

طرفداری - کارل هاینتس رومنیگه، مدیرعامل بایرن مونیخ به تمجید از هری کین، مهاجم تاتنهام پرداخت.

باواریایی‌ها فرداشب در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان تاتنهام خواهند بود. تیم پوچتینو فصل را خوب شروع نکرده اما بایرن با 14 امتیاز در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی ستارگان زیادی را در زمین مشاهده خواهیم کرد اما شاید جذاب ترین دوئل، بین کین و لواندوفسکی باشد. 

به گزارش سایت گل، رومنیگه امیدوار است لوا بهتر کار کند. او می‌گوید:

تاتنهام ترکیب خوبی دارد. سوال این است که آیا آنها می‌توانند این تیم را برای مدتی طولانی در کنار هم حفظ کنند یا خیر چون قرارداد کریستین اریکسن در انتهای فصل به پایان می رسد. از طرف دیگر مطمئنا باشگاه‌هایی به هری کین علاقه مند هستند. کین بازیکنی درجه یک مثل لواندوفسکی است که تعداد زیادی گل می‌زند. این دو احتمالا بهترین مهاجمان کنونی دنیا هستند. امیدوارم فردا روبرت بهتر از کین عمل کند ولی مهار او آسان نخواهد بود. کین یک مهاجم در کلاس جهانی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بارسلونا در هفته سی و سوم لالیگا اسپانیا موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ از سد والنسیا عبور کند و ضمن تثبیت جایگاه خود در رده دوم، اختلافش را با خیرونا که در رده سوم قرار دارد به ۲ امتیاز برساند.

روبرت لواندوفسکی ستاره بارسلونا در این دیدار عملکرد درخشانی داشت و توانست با ثبت ۳ گل نقش مهمی در این پیروزی داشته باشد.

این مهاجم که تا سال ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد پس از این دیدار به شایعاتی که مبنی بر خروج زودهنگام او از بارسلونا است پاسخ داد و آنها را تکذیب کرد.

به گفته پایگاه خبری «بیلد»، این مهاجم لهستانی در خصوص ادامه حضورش در آبی و اناری ها گفت: ترک بارسا در تابستان امسال برای من واقعاً غیرممکن است. از نظر بدنی احساس خوبی دارم و تا دو سال آینده همینطور خواهد بود. وقتی از نظر بدنی به شرایطی برسم که نتوانم عملکرد کافی را داشته باشم به ترک بارسلونا فکر خواهم کرد.

کد خبر 6093288

دیگر خبرها

  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند