Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس در چارچوب دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای بازی تیم مهمان عملکرد بهتری نسبت به ماشین‌سازی داشت و توانست دروازه این تیم را تهدید کند اما مهاجمان این تیم در امر گلزنی ناموفق بودند تا این دیدار با تساوی بدون گل پیگیری شود.

در ادامه دیدار نیز حملات دو تیم تأثیری نداشت تا نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی دو تیم تلاش بیشتری برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند اما تلاش‌های بازیککنان دو تیم ثمری نداشت. در دقیقه 79 نیز داور یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس اعلام کرد که بعد از حواشی طولانی، حامد لک توانست ضربه نورالهی را کنترل کند.

حاشیه دیدار ماشین‌سازی - پرسپولیس|توقف بازی و اخراج خطیبی از نیمکت ماشین‌سازیتنش در دقایق پایانی دیدار ماشین‌سازی-پرسپولیس/خطیبی تیمش را بیرون کشید، هواداران علیه باقری شعار دادنددرگیری بازیکنان دو تیم و اعتراض کالدرون به داور/ تعویض اجباری برای ماشین‌سازی

در  دقیقه 101 این بازی بشار رسن وحید امیری را در موقعیت گل قرار داد تا این بازیکن گل برتری پرسپولیس را به ثمر برساند. با توجه به حواشی ایجاد شده، این دیدار 11 دقیقه وقت تلف شده داشت.

انتهای پیام/ف

R7887/P1018188/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده

آلومینیوم اراک و پرسپولیس در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

طرفداری | سرخ‌ها به دنبال صعود هستند.

پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی برابر آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد. آخرین دیدار دو تیم که به میزبانی اراک برگزار شد با برتری شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.

پرسپولیسی‌ها حالا به دنبال انتقام و برتری در این دیدار هستند.

اطلاعات بازی

جام حذفی فوتبال ایران

بازی: آلومینیوم اراک - پرسپولیس

تاریخ و ساعت: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۸:۱۵

ورزشگاه: امام خمینی اراک

داور: امیر عرب‌براقی

ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس

آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

پرسپولیس: امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد