Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، آدام کینزینگر، نماینده جمهوری خواه ایلینوی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای نقل قولی از یک کشیش انتقاد کرد.

نماینده هم حزبی ترامپ در پیامی توئیتری از اینکه رئیس جمهور به نقل از یک کشیش گفته که استیضاح می‌تواند باعث ایجاد تفرقه‌ای همانند زمان یک جنگ داخلی در کشورش شود، انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کینزینگر در توئیترش نوشت: من کشور‌های که در جنگ داخلی ویران شده اند را دیده ام. هرگز تصور نمی‌کردیم چنین نقل قولی از طرف رئیس جمهور تکرار شود.

این انتقاد هم حزبی ترامپ در واکنش به انتشار توئیتی از وی صورت گرفت. رئیس جمهور آمریکا در این توئیت نوشت: اگر دموکرات‌ها موفق به برکنار کردن رئیس جمهور شوند (که هرگز موفق نمی‌شوند)، اینکار باعث تفرقه‌ای شبیه یک جنگ داخلی در کشور خواهد شد که کشورمان از آن التیام نخواهد یافت.

در پی افشای رسوایی مکالمه تلفنی میان ترامپ و ولودیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی او دموکرات‌های مجلس نمایندگان بار دیگر موضوع استیضاح او را مطرح کردند. همچنین نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد افکار عمومی این کشور از تحقیقات درباره امکان برکناری دونالد ترامپ حمایت می‌کند. نانسی پلوسی گفت افکار عمومی تغییر کرده و پس از افشای اطلاعاتی درباره مکالمه تلفنی روسای جمهور آمریکا و اوکراین، اکنون از تحقیقات مربوط به محاکمه پارلمانی دونالد ترامپ، حمایت می‌کند.

چندی پیش یک افشاگر اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگویی تلفنی با رئیس‌جمهور اوکراین خواهان تحقیقات در خصوص جو بایدن و پسرش شده است. سرانجام دولت ترامپ با فشار اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم گرفت متن این مکالمه تلفنی را منتشر کند و در اختیار عموم قرار دهد.

در پی این رسوایی ۲۱۹ نماینده دموکرات روز چهارشنبه گذشته به همراه یک نماینده مستقل به اجماع خواهان استیضاح و تحت پیگرد قرار دادن ترامپ شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902551

دیگر خبرها

  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیست‌ها
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیستها