Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر هاشمی در گفت‌وگو با ایلنا ضمن اشاره به اینکه سازمان امور مالیاتی کشور هنوز آمار تعداد پزشکان استان فارس را که دستگاه کارت‌خوان در مطب خود نصب کرده‌اند، اعلام نکرده است، افزود: پزشکان فارس در کشور پیشتاز هستند و ما اعتقاد داریم که تعداد پزشکان استان فارس که برای دریافت کارت‌خوان ثبت‌نام کرده‌اند، باید بیشتر از 30 درصد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هاشمی با بیان اینکه این دسته از پزشکان مشمول ماده 274 (کتمان درآمد) هستند، خاطرنشان کرد: استفاده از کارت‌خوان به نام دیگران یا شماره‌حساب دیگران نیز نوعی «تخلف مالیاتی» محسوب می‌شود و کمیسیون نظارت سازمان امور مالیاتی این موارد را در نظر می‌گیرد.

به گفته مدیرکل امور مالیاتی استان فارس عدم نصب دستگاه کارت‌خوان، برای پزشکان «جرائم سنگین مالیاتی غیر قابل بخشودگی» به همراه خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد که «پزشکان فارغ از قانون و مقررات، به عنوان یک اقدام در راستای شفاف‌سازی اقدام به نصب دستگاه کارت‌خوان در مطب‌های خود کنند تا ما نیز از باب جرائم سنگین قانونی شرمنده آن‌ها نشویم.»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان فارس درآمد قانون مالیاتی پزشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با رئیس مهمانشهر و شورای مهمانشهر بردسیر دیدار کرد. 

در این نشست اعضای شورا، مسائل و مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مربوط به مهمانشهر را تشریح کردند. 

روح‌الله خضری‌پور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با تبریک روز شورا گفت: شورا باید در بهره‌برداری حداکثری از منابع به منظور تقویت امور و حل مسائل و مشکلات مردم اقدام کند، مهمانشهر‌ها بالقوه دارای ظرفیت اجتماعی و اقتصادی بالایی هستند که وظیفه شورا بالفعل و عملیاتی کردن آنهاست. 

وی عنوان کرد: شورا باید از تصدیگری فاصله بگیرد و نقش ستادی خود را در هدفگذاری و تصمیم‌سازی برای امور زیربنایی تقویت کند و با تدابیر حکیمانه و موثر همانند لکوموتیو یک قطار موتور محرک در پیشبرد امور باشد. 

خضری‌پور گفت: در این راستا اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری هم صرفا از برنامه‌های هدفمند و اثربخش حمایت می‌کند...

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شوک به آبی‌های پایتخت، فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی و تنها امید بایدن
  • شوک به آبی‌های پایتخت، تنها امید بایدن و فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی
  • نقش سامانه مودیان در شناسایی خودکار معاملات مشکوک و کاهش فرار مالیاتی مشاغل خاص
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی
  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد