Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: در مورد پنالتی پرسپولیس باید کارشناسان نظر بدهند و پس از آن درستی تا نادرستی تصمیم داور مشخص می‌شود. ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز، علی آل‌کثیر پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: بازی سختی مقابل تیم خوب پرسپولیس داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره صحنه پنالتی هم نمی‌توانم بگویم که آیا این اتفاق رخ داد یا نه. قطعاً باید این صحنه توسط کارشناسان آنالیز شود و سپس درستی یا نادرستی تصمیم داور پس از آن مشخص خواهد شد.

وی درباره مصدومیتش گفت: من از ناحیه همسترینگ مصدوم بود، اما با کمک پزشکان تیم به بازی رسیدم. امروز هم در چند صحنه زمین خوردم و مصدومیتم تشدید شد و تا پایان بازی با مصدومیتی که داشتم، به کارم ادامه دادم.

الهامی: متأسفم که نتوانستیم پاسخ خوبی به تماشاگران بدهیم

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران جام حذفی فوتبال ایران ماشین‌سازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران جام حذفی فوتبال ایران ماشین سازی تبریز پرسپولیس تهران جام حذفی فوتبال ایران ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یک بازی عجیب و فراموش نشدنی مقابل آلومینیوم دو بار کامبک خورد و برخلاف عملکرد فوق العاده‌ دفاعی‌اش در لیگ ۴ بار دروازه خود را باز شده دید.

سرخ‌ها در شرایطی ضربات پنالتی را واگذار کردند که امیررضا رفیعی جوان مغلوب پنالتی‌زنان اراکی‌ها شد و تنها پنالتی خراب شده آلومینیومی‌ها، شوت امیر نوری بود که به تیرک خورد.

پرسپولیس فصل پیش قهرمان جام حذفی شد اما در اولین مرحله مقابل ون پارس لیگ دویی کارش در آزادی گره خورده بود. جالب اینکه گوهری، دروازه‌بان امروز آلومینیوم در چارچوب سرخ‌ها بود که در دقیقه ۱۲۰ پس از تساوی دو بر دو تعویض شد تا بیرانوند به زمین برود‌.

بیرانوند در ضربات پنالتی درخشید و حریف فقط توانست یک گل بزند و با مهارهای بیرو سرخ ها در مسیر صعود قرار گرفتند. شاید اگر بیرانوند به حدی آماده بود که فقط به ضربات پنالتی برسد نیز پرسپولیس از مهلکه اراک نجات پیدا می‌کرد.

دیگر خبرها

  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)