Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ذبیح الله دلاور در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه یکی از افتخارات پلیس فرودگاه خدمت به زائران اربعین حسینی است، اظهار داشت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده، تعاملات و برگزاری جلسات با دستگاه های ذی ربط اعزام زائران اربعین به بهترین شکل برگزار شود و پلیس فرودگاه با تمام ظرفیت برای برقراری نظم و امنیت در فرودگاه و خدمت رسانی به زوار اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتظار می رود با توجه به شروع ثبت نام زائران اربعین حسینی در سامانه «سماح» توجه به توصیه های پلیس فرودگاه در نظر گرفته شود.

کپی مدارک و کارت اعتباری همراه زائران اربعین باشد

فرمانده پلیس فرودگاه اصفهان با بیان اینکه زائران اربعین حسینی با ثبت نام در سامانه «سماح» و گذرنامه معتبر به مقصد عتبات عالیات اعزام می شوند، ابراز داشت: توصیه می شود  مدارک جهت جلوگیری از گم شدن در کیف های مخصوص نگهداری شود و کپی مدارک و شماره تماس و کپی گذرنامه نیز همراه زائران باشد.

وی با اشاره به تهیه بلیت از آژانس های هواپیمایی معتبر ادامه داد: پرداخت عوارض خروج از کشور در فرودگاه توسط کارت اعتباری معتبر انجام می شود؛ بنابراین زائران با خود کارت اعتباری داشته باشند و رمز آن را دراختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

سرهنگ دلاور با تاکید بر آینکه لامز است از قرار دادن بار همراه نزد افراد ناشناس خودداری شود، تصریح کرد: به علت احتمال جاسازی مواد مخدر و اشیای ممنوعه و سرقت از تحویل بار نزد افراد ناشناس خودداری شود.

حمل مواد مخدر، قرص های روان گردان و داروهایی گیاهی ممنوع است

وی افزود: حمل قرص های روان گردان، مواد مخدر به هر میزان تشکیل پرونده قضایی را در پی خواهد داشت؛ حمل گیاهان دارویی به علت عدم آشنایی و مقررات در کشور عراق دردسرساز خواهد شد و زائران اربعین باید از حمل آنها خودداری کنند.

افزایش پرواز توسط چهار خط هواپیمایی

فرمانده پلیس فرودگاه اصفهان با اشاره به چهار پرواز به عتبات عالیات گفت: پروازهای العراقیه، ماهان، تابان و قشم ایر در دو هفته انتهایی به روز اربعین تعداد سفرهای خود را از ۷ پرواز به ۲۵ پرواز افزایش خواهند داد.

وی بیان داشت: پرواز العراقیه به سمت بغداد است و بقیه پروازها به مقصد نجف اشرف خواهد بود.

دلاور با اشاره به اینکه پیش بینی می شود امسال با افزایش زائران اربعین حسینی مواجه باشیم، تصریح کرد: در ایام اربعین حسینی در سال گذشته در طول یک ماه ۲۱ هزار نفر راهی عتبات عالیات شدند و پیش بینی می شود امسال سفرهای هوایی زائران اربعین افزایش یابد.

کد خبر 4732947

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین 98 فرودگاه اصفهان هفته دفاع مقدس اربعین 98 قزوین بوشهر اربعین حسینی شیراز اجلاس جاده ابریشم شهرکرد گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند خطبه های نماز جمعه گردشگری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد