Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاعی پور گفت: با مجهز شدن سرویس مدارس به سامانه سپند، امکان رصد مسیر مبدا تا مقصد توسط خانواده ها فراهم شده و پلیس راهور نیز از طریق این سامانه می‌تواند بر سرویس‌ها و تخلفات آن‌ها نظارت بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،حسن شجاعی پور، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با آغاز فصل بازگشایی مدارس و  برای سومین سال متوالی، طرح ساماندهی سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزان شهر بوشهر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با مجهز شدن سرویس مدارس به سامانه سپند، امکان رصد مسیر مبدا تا مقصد توسط خانواده ها فراهم شده و پلیس راهور نیز از طریق این سامانه می‌تواند بر سرویس‌ها و تخلفات آن‌ها نظارت بیشتری داشته باشد.

 

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: در سال گذشته ۴۷۸ خودرو شامل مینی بوس، سواری و ون کار جابجایی ۵ هزار دانش‌آموز بوشهری را بر عهده داشته اند.

 

شجاعی پور ادامه داد: خانواده‌ها می‌توانند از خودروهایی که دارای برچسب سپند هستند برای سرویس مدارس فرزند خود استفاده کنند.

 

وی در خصوص برچسب سپند، بیان کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت سرویس مدارس یک برچسب واحد برای تمام ناوگان سرویس مدارس در سراسر کشور طراحی شده است که مورد تایید همه شهرداری ها از جمله شهرداری بندر بوشهر است.

 

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر یادآور شد: با نصب این برچسب ها و استفاده از بارکد، استعلام های مورد نظر از سرویس مدارس به راحتی انجام می شود و پلیس، آموزش و پرورش و والدین هم می توانند نظارت کافی بر سرویس مدارس داشته باشند.

 

شجاعی پور ادامه داد: برای نظارت بیشتر خانواده ها بر کارکرد سرویس مدارس، یک اپلیکیشن در اختیار آنها قرار داده می شود تا بتوانند مسیر تردد دانش آموزان  و سرویس مدرسه را کنترل و از این طریق از عملکرد راننده در چارچوب سرویس مدرسه اطلاع داشته باشند.

 

وی با اشاره به این که با استفاده از این روش رانندگانی که اصول و قوانین سرویس مدارس را رعایت نکنند، حذف خواهند شدْ اظهار داشت: در سامانه سپند مدارس، والدین، شهرداری ها و رانندگان هر کدام پنل مخصوص به خود را دارند، بنابراین والدین در صورت داشتن شکایت می توانند از این طریق شکایت خود را ثبت کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

 

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: با توجه به بازگشایی مدارس، سازمان  مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر با تلاش های  شبانه روزی، تمهیدات ارزنده ای را جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به دانش آموزان و شهروندان در آغاز سال تحصیلی اتخاذ کرده است.

 

شجاعی پور ادامه داد: افزایش خودروهای گشت و بازرسی سازمان در ایستگاه های خودرو حمل و نقل عمومی، بررسی وضعیت خودروهای سرویس مدارس و افزایش ساعت کاری رانندگان حمل و نقل عمومی از جمله مهمترین کارکرد این سازمان به مردم بوشهر در فصل بازگشایی مدارس است.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد پیاده روی اربعین کانون های مساجد اربعین هفته دفاع مقدس دفاع مقدس موکب اربعین برچسب سپند سرویس مدارس استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد روز پنجشنبه در مراسم قرعه کشی زمین‌های طرح جوانی جمعیت در شهر بینالود، گفت: بالغ بر سه هزار قطعه زمین به طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های ملک آباد و بینالود بخش احمدآباد این شهرستان اختصاص یافته است.   محسن داوری افزود: از این تعداد، دو هزار و ۶۰۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در بینالود اختصاص یافته که از این میزان، ۱۰۰ قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت امروز میان خانواده‌های واجد شرایط دارای چهار فرزند قرعه کشی شد.   وی گفت: برخلاف زمین‌های طرح ملی مسکن که به صورت اجاره ۹۹ ساله به متقاضیان تعلق گرفته، شرکت عمران بینالود مکلف است در زمان مقرر سند قطعی را به نام مالکان زمین‌های طرح جوانی جمعیت تحویل دهد.   فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: پارسال نیز بیش از ۶۰۰ قطعه زمین به طرح نهضت ملی مسکن شهر ملک آباد اختصاص یافت و به متقاضیان واگذار شد که هنوز ۳۶۰ متقاضی پی ریزی یا همان فونداسیون این واحد‌ها را آغاز نکرده اند.   او ادامه داد: طی ۲۳ سال گذشته، زمین در شهر ملک آباد برای طرح‌های مسکن دولت‌های گذشته تامین نشده بود که با اهتمام ویژه این دولت، ۲۳ هکتار زمین در قالب ۲ پهنه به محدوده شهر ملک آباد الحاق شد.   داوری خواستار شتاب بخشی در تحویل زمین‌ها به متقاضیان در بخش احمدآباد شد و گفت: اگر ۳۶۰ متقاضی که در ملک آباد زمین دریافت کرده اند، در مدت معین پی ریزی واحد مسکونی خود را آغاز نکنند، زمین آنها پس گرفته می‌شود.   وی افزود: شرکت عمران شهر جدید بینالود مکلف است تا پایان اردیبهشت، زمین‌های متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهر را بدون دریافت هزینه آماده سازی، به متقاضیان واگذار کند و مردم نیز تا پایان خرداد باید پی ریزی زمین‌ها را انجام دهند.   فرماندار مشهد گفت: متقاضیان نیز می‌توانند از تسهیلات پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله برای ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن بهره‌مند شوند.   چهار میلیون نفر جمعیت شهرستان مشهد در شهر‌های مشهد، رضویه، ملک آباد و بینالود و ۴۰۰ روستای کوچک و بزرگ آن سکونت دارند.    حدود یک و نیم میلیون نفر از این تعداد در مناطق روستایی به ویژه بافت حاشیه نشین و روستا‌های چسبیده به مشهد زندگی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • خانواده سالم و منسجم، محور سلامتی