Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، میگوهای پرورشی برخی از مزارع بخش دلوار از توابع شهرستان تنگستان صبح دیروز ( یکشنبه هفتم مهر) بر اثر قطعی برق و از کار افتادن دستگاه‌های هواده، از بین رفتند.

حالا روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اعلام کرده است، علت قطع شدن جریان برق بخش دلوار و برخی از مزارع پرورش‌میگو‌ رطوبت ۹۷ درصدی و مه شدید صبحگاهی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، فیدر دلوار از ساعت ۳:۲۵ بامداد یکشنبه هفتم مهر به علت رطوبت و مه شدید صبحگاهی قطع شد که علت این قطعی رطوبت ۹۷ درصدی منطقه، شرایط محیطی حاکم و به دنبال آن معیوب شدن تجهیزات عایقی شبکه هوایی بوده است.

بنا بر اعلام شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، پس از اطلاع از حادثه گرو‌ه‎های عملیاتی متعدد شرکت توزیع نیروی برق به منطقه اعزام شدند و با وجود تاریکی هوا و شدت آلودگی، مه و شرجی محل عیب را پیدا و پس از تعویض تجهیزات معیوب، ساعت ۶:۳۵ خط را برق دار کردند.

بر اساس اعلام این شرکت، این فیدر که یکی از فیدر‌های پربار استان به شمار می‌رود، علاوه بر اجرای برنامه مستمر شستشوی تجهیزات با آب مقطر و روش خط گرم در چندین نوبت تعمیرات پیشگیرانه شده و همچنین مقره‌های موجود در شبکه با نسل جدید مقره‌های پلیمری تعویض و بازساری شده بود.

شرکت توزیع برق استان بوشهر به مصرف کنندگان آسیب پذیر توصیه کرد، با وجود انجام عملیات‌های پیشگیرانه به علت اینکه قطعی برق بر اثر حادثه غیر مترقبه قابل پیش بینی نیست، ژنراتور‌های تامین برق اضطراری داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اعلام علت قطعی برق در مزارع پرورش میگوی دلوار

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد

امین سلیمانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری صبح پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در زمان کرونا ما با بحران‌هایی زیادی مواجه بودیم و سختی‌های زیادی را آموزش و پرورش متحمل شد اما با تلاش و تدابیر مسئولین توانستیم این بحران را پشت سر بگذرانیم.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته اتفاقات مثبتی در حوزه آموزش و پرورش اتفاق افتاد گفت: معرفی دو معلم نمونه کشوری از استان چهارمحال و بختیاری بین ۱۵ معلم در سراسر کشور یک اتفاق بسیار عالی برای استان بوده است.

سلیمانی با اذعان بر اینکه عدم پیش بینی نیروی انسانی باعث شد با چالش روبه رو شویم گفت: ۱۳ درصد همکاران ما بازنشسته شدند و این یک چالش برای آموزش استان بود.

وی با اشاره به استخدام‌های پیش رو بیان داشت: در سال ۱۳۹۹ آزمون استخدامی برگزار شد و سهمیه این استان تنها ۲۹۴ نفر بود، در سال ۱۴۰۱ تعداد یک هزار و ۷۰ نفر جذب و در سال گذشته یک هزار و ۱۴۴ سهمیه و در سال جاری نیز طی هشت آزمون یک هزار و ۵۸۳ سهمیه جذب معلم برای استان لحاظ شده است.

سلیمانی به توزیع شیر رایگان در بین مدارس اشاره کرد و بیان داشت: هفته‌ای دو نوبت و گاهی اوقات هفته‌ای ۳ نوبت به تعداد ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار شیر با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بین مدارس ابتدایی توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته تجهیزات متفاوتی با ارزش ۷۰ میلیارد در حوزه‌های مختلف توزیع شد.

سلیمانی با بیان اینکه ۱۸ مرکز رفاهی در سطح استان وجود دارد گفت: اردوگاه شهید دانش آموزی بعد از ۱۸ سال تعیین تکلیف شد و در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی حوزه آموزش و پرورش را ساخت استخر شهید استکی دانست و گفت: این پروژه تا اول مهرماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام نوروز و تابستان اسکان مهمانان نوروزی را داریم که در سال گذشته ۳۶ هزار و ۳۰۴ نفر به مسافران اسکان داده شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه در همه مراسمات و مناسبت‌ها آموزش و پرورش سهیم است اذعان داشت: ۷۰ درصد از حوزه‌های رأی گیری در مدارس استان بوده است.

کد خبر 6095012

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • قطعی آب در شهرک خاوران تبریز
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان