Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پرتغالی می گوید برای دعوت شدن به تیم ملی پرتغال، به فیکس بازی کردن در رده باشگاهی نیاز داشت و به همین دلیل به لیگ روسیه آمد.

طرفداری- ژوائو ماریو معتقد است ژائو فلیکس از کیفیت زیادی برخوردار است و فقط به زمان احتیاج دارد.

ماریو که در تابستان 2019 به صورت قرضی و با حق خرید راهی لوکوموتیو مسکو شد، با مارکا مصاحبه ای انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد اینکه چرا روسیه را برای ادامه بازی خود انتخاب کرده گفت:

در دوران حرفه ای خود به مرحله ای رسیدم که مهم ترین موضوع برایم، بازی کردن به طور منظم است. لوکوموتیو باشگاهی بود که بیشترین علاقه را به من نشان داد و این در انتخابم تعیین کننده بود زیرا نیاز داشتم به پروژه ای بپیوندم که احساس مهم بودن در آن را کنم. البته حضور این تیم در لیگ قهرمانان فصل جاری نیز اهمیت زیادی در این انتخابم داشت. در این تیم خوشحالم و باشگاهی سازمان دهی شده را در اینجا یافته ام. 

هافبک پرتغالی در 4 مسابقه اخیر لوکوموتیو ثابت بازی کرده که همگی با پیروزی این تیم خاتمه یافته است. او در مورد اینکه آیا انتظار چنین شروع خوبی را داشته یا نه گفت:

حقیقت این است که اوضاع خوب پیش می رود. این گروه، از بازیکنانی باتجربه تشکیل شده که به خوبی یکدیگر را می شناسند و حضور ادر (زننده گل قهرمانی پرتغال در یورو 2016) نیز در اینجا کمک زیادی به من می کند. پس از تجربه دورانی نه چندان جالب، باشگاهی مثل لوکوموتیو که تیمی خوب و پویایی محسوب می شود و در این تیم احساس اهمیت می کنم، همان چیزی بود که به آن نیاز داشتم.

لوکوموتیو با پیروزی در زمین لورکوزن، مرحله گروهی لیگ قهرمانان را با قدرت آغاز کرد. ماریو در مورد انتظار از این تیم در لیگ قهرمانان و همچنین نتیجه گرفتن در بازی سه شنبه شب مقابل اتلتیکو که تغییرات زیادی در این فصل داشته نیز گفت:

در فوتبال شما باید رویا پردازی کنید و رویای ما رسیدن به جمع 16 تیم پایانی است. می دانیم که در گروه سختی قرار داریم و اتلتیکو مادرید و یووه تیم هایی عالی هستند اما در فوتبال هر چیزی ممکن است رخ دهد. در هر صورت با پیروزی در بازی اول، فکر می کنم حداقل می توانیم در رده سوم قرار بگیریم. اتلتیکو همانطور که گفتم تیمی عالی محسوب می شود و این بازی چالشی بزرگ خواهد بود. فلیکس، کوستا، موراتا، سائول و کوکه بازیکنانی بسیار خوب هستند که می توانند بازی را در هر زمانی تغییر دهند. فقط یک لوکوموتیو بی عیب و نقص می تواند به کسب یک نتیجه مثبت برابر آنها امیدوار باشد. 

ژائو فلیکس در تابستان 2019 با 126 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید پیوست. ماریو در مورد اینکه آیا هموطن جوان خود می تواند در تیم جدیدش موفق باشد یا نه اظهار داشت:

بی گمان او موفق خواهد شد و با این تیم جامهایی را نیز فتح می کند. فلیکس بازیکنی خاص و بسیار با کیفیتی است که تمایل به پیروزی در وی دیده می شود اما باید در موردش شکیبا بود. او، هنوز جوان است و باید درک کرد که اتلتیکو سرمایه گذاری بلند مدتی روی او کرده و نباید فکر کرد که در اولین ماه های حضورش به شدت می درخشد. او به زمان نیاز دارد. فلیکس باید رقمی که برای وی پرداخت شده را فراموش کند و باید بداند به حد کافی خوب بوده که اتلتیکو چنین رقمی برای او پرداخته است. 

هافبک سابق اسپورتینگ لیسبون که در سال 2016 به اینتر پیوست، این شانس را داشت که به اتلتیکو مادرید بپیوندد. او در مورد این که آیا به این تیم نزدیک شده بود یا نه گفت:

بله در فصل 2014-2015 این باشگاه پیشنهادی برای جذب من ارائه کرد اما اسپورتینگ آن را رد کرد و سپس فصل بعد از آن راهی اینتر شدم. فصل 2014-2015 اولین فصلی بود که به طور کامل در تیم بزرگسالان اسپورتینگ سپری کردم و اتلتیکو به من علاقمند شد که باشگاهم آن را رد کرد و این انتخاب من نبود. 

و در پایان ماریو در مورد اینکه آیا پرتغال در یورو 2020 می تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند نیز خاطر نشان کرد:

پرتغال یکی از شانسهای قهرمانی است. آنها اخیرا قهرمان لیگ ملت های اروپا شده اند و در آنجا یک تیم بسیار رقابتی وجود دارد که شکست دادن آنها سخت است. تیم فعلی متفاوت تر از تیم سال 2016 است به طوری که آنها توپ را بیشتر در اختیار دارند، بیشتر حمله می کنند و در نتیجه بیشتر گل می زنند. پرتغال فعلی تیم کامل تری به شمار می رود. بدون شک هدف من بازگشت به تیم ملی کشورم است و دوری از آن من را آزار می دهد زیرا می دانم کیفیت حضور در پرتغال را دارم. هدف اصلی من این است در یورو 2020 حضور داشته باشم و به همین دلیل به لوکو موتیو آمده ام زیرا برای اینکه به تیم ملی دعوت شوم باید به طور منظم بازی کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در صورت گلزنی مجدد لواندوفسکی و عبورش از 25 گل مجددا باید به بایرن 1.25 میلیون یورو پرداخت کند. 

آمار گلزنی روبرت لواندوفسکی متوقف نمی‌شود. سه گلی که دیشب مقابل والنسیا به ثمر رساند، تعداد گل‌های او در این فصل را به 23 رساند، یعنی 10 گل کمتر از 33 گل فصل گذشته. مهاجم لهستانی در مجموع برای بارسا در این دو سال 56 گل به ثمر رسانده و تنها 4 گل تا مساوی شدن با رکورد 60 گل یوهان کرویف فاصله دارد.

اگر رکورد گلزنی لوا امسال از 25 بیشتر شود، بارسا را ​​مجبور به پرداخت پاداش به بایرن مونیخ می‌کند. بارسا در تابستان 2022 با پرداخت 45 میلیون یورو ثابت به باشگاه آلمانی، علاوه بر متغیرهای 5 میلیونی، لوا را به خدمت گرفت. با 25 گل در هر فصل، بارسا باید 1.25 میلیون یورو به بایرن بدهد و ستاره لهستانی هنوز 5 بازی دیگر تا پایان فصل در پیش دارد. 

دیگر خبرها

  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج
  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم