Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@01:25:35 GMT

کوپال ناظمی و رسول خطیبی؛ عجب جنجالی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۸۴۸۷

کوپال ناظمی و رسول خطیبی؛ عجب جنجالی

عصبانیت عجیب و غریب سرمربی ماشین سازی یکی از چند دقیقه‌های جنجالی این فصل جام حذفی را شکل داد.

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق پایانی مسابقه حساس ماشین سازی و پرسپولیس کوپال ناظمی با اعلام پنالتی مشکوک علیه ماشین سازی، جو سنگین و جنجال بزرگی را پشت سر گذاشت. حرکت علیپور در محوطه جریمه ماشین سازی و سرنگون شدن این مهاجم با اعلام پنالتی به سود پرسپولیس همراه شد تا نیمکت ماشین سازی 7 دقیقه جنجالی را علیه این تصمیم شکل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم ناظمی در اعلام پنالتی در تکرار مکرر صحنه، مردود به نظر می‌رسید و با توجه به اینکه مدیرعامل ماشین نیز خود یک کارشناس خبره داوری است، اعتراض به این تصمیم بلافاصله کلید خورد؛ ابتدا از سرپرست و کمک‌های خطیبی و سپس خود او.


خطیبی در این لحظات شبیه دوران بازیگری‌اش بود و با عصبانیت به دنبال احقاق حق تیمش؛ این در حالیست که داور رای به پنالتی داده و مشخص بود از تصمیمش برنمی‌گردد. نکته جالب حضور حیدر شکور، ناظر داوری در این معرکه بود در حالیکه او قانونا باید پای مانیتور در وی آی پی می‌نشست اما جنجال آنقدر تند بود که او برای آرام کردن جو وارد ماجرا شد. در این اثنا ابتدا داور یکی از نیمکت نشینان ماشین سازی را با نشان دادن کارت قرمز به سمت سکوها هدایت کرد اما این تصمیم خطیبی را بیشتر عصبانی کرد و با ادامه اعتراضات او نیز کارت قرمز را پیش روی خود دید. در این لحظه خطیبی که با وساطت اطرافیان به سمت در خروجی می‌رفت در جای خود متوقف شد تا کار دنبال شود، پس داور به سمت محوطه جریمه رفت و دستور زدن ضربه پنالتی را داد. اما علی علیپور که تمرکزش را از دست داده بود، ضربه ای نامطمئن به توپ زد تا حامد لک با شیرجه‌ای تماشایی موقعیت را از پرسپولیس بگیرد.
 


 

 

 

 

 

 

 

ثانیه‌هایی بعد از مهار پنالتی توسط حامد لک، دوربین به سمت رسول خطیبی که همچنان علیرغم اخراج در کنار زمین حضور داشت چرخید تا واکنش‌های عجیب او را به نمایش بگذارد؛ خطیبی به سمت یکی از دوربین‌های کنار زمین رفت و به فیلمبردار اشاره کرد تا تصویر بسته‌اش را بگیرد؛ او سپس دستش را به سمت آسمان برد و با تکرار کلمه "خدا" به داور فهماند که هدر رفتن پنالتی کار بالایی بوده است. بعد از این صحنه خطیبی یک بار دیگر هم اینبار رو به عکاسان این حرکت را تکرار کرد تا نمای اعتراضش، تصویر پرحاشیه شروع رقابت‌های جام حذفی باشد.

 


بعد از این دقایق طولانی بود که پرسپولیس در دقیقه 101 گل برتری را با ضربه امیری وارد دروازه حریف کرد تا همه چیز برای ماشین سازی و خطیبی در جام حذفی به پایان برسد. نکته اینکه او در گفتگوی مطبوعاتی حضور نیافت اما در میکسدزون با آرامش پاسخ خبرنگاران را داد و محترمانه از داور گله کرد.

رسول خطیبی ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رسول خطیبی ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا ، این نمایشگاه از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین در حال برگزاری است .

موضوع نمایشگاه اتوکِینای چین ۲۰۲۴ “عصر جدید، خودروهای جدید” است که با حمایت فدراسیون صنایع ماشین سازی چین، شرکت ملی صنایع ماشین سازی چین، شورای چین برای ترویج تجارت بین المللی و انجمن تولیدکنندگان خودرو چین  برگزار شد.

این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های خودرو در آسیا، میزبان طیف گسترده ای از خودروسازان، قطعه سازان، تامین کنندگان و شرکت های مرتبط از سراسر جهان است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل های خودرو، پیشرفته ترین فناوری ها و نوآوری های صنعت خودرو خواهیم بود. خودروهای برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها قرار خواهند داشت.  

برندهای مطرحی مانند ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس، تویوتا، ولوو و فولکس واگن در این نمایشگاه حضور دارند.

گزارش تصویری خبرنگار ایسنا از اولین روز برگزاری نمایشگاه پکن

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)