Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال اسماعیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: هدف از ساخت و احداث این ایستگاه ها، نزدیکی پرسنل آتش نشان شرکت و کاهش زمان رسیدن به محل حادثه و نیز ارتقاء ایمنی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان است.

وی با بیان اینکه ایمنی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: با تلاش های مجموعه این شرکت و در راستای افزایش ایمنی واحدهای تولیدی، ایستگاه های آتش نشانی با مجهز شدن به این خودروها آماده امدادرسانی به واحدهای تولیدی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی یادآور شد: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۲ حریق در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی ایلام رخ داد که توسط نیروهای آتش نشان شرکت شهرک های صنعتی استان اطفاء شد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام با اشاره به اینکه شهرک های صنعتی ایلام، ایوان، دهلران و ناحیه صنعتی شباب مجهز به ایستگاه و ماشین آتش نشانی هستند، تصریح کرد: احداث و تجهیز یک ایستگاه آتش نشانی و خرید یک دستگاه خودرو آتش نشانی از برنامه های این شرکت در سال ۹۹ است.

به گفته اسماعیلی در استان ایلام ۱۲ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب وجود دارد که بسترهای لازم از جمله تامین زمین مورد نیاز و انجام خدمات عمومی شامل آب‌، برق، گاز، تلفن و زیرساخت های دیگر در آنها مهیا ‌و زمینه برای فعالیت، اشتغال و تولید صنایع در استان فراهم شده است.

۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان ایلام وجود دارد که از این تعداد، ۱۱ شهرک تاکنون به بهره برداری رسیده است.

 در مجموع ۵۵۰ پروانه بهره برداری صنعتی در  ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب استان ایلام  صادر شده است.

۷۱۸۰/۶۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی استان ایلام شهرک های صنعتی اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت

مجید اصغری در گفت و گو با خبرنگار مهر از فوت مرد ۳۰ ساله‌ای در پی گازگرفتگی خبر داد و افزود: این حادثه در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ به آتش نشانی اطلاع داده شد، که بلافاصله تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: این حادثه در شهرک نقش جهان و به علت نشت گاز شهری رخ داده بود، که با حضور عوامل آتش‌نشانی و بررسی محل حادثه جسد مردی حدوداً ۳۰ ساله مشکوک به گاز گرفتگی پیدا شد.

مسئول آتش نشانی پیشوا گفت: علت اصلی و دقیق فوت توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

کد خبر 6089036

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران