Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@19:27:25 GMT

واکنش کاربران آمریکایی به تهدید ترامپ!

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۸۹۶۶

واکنش کاربران آمریکایی به تهدید ترامپ!

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا که خود را در آستانه استیضاح ‌و برکناری از ریاست جمهوری می بیند، امروز صبح کاربران را با پیامی عجیب و جنجالی غافلگیر کرد. تاریخ انتشار: 21:01 - 08 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۴۴۴۰

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، تب استیضاح باعث شده تا رئیس جمهور آمریکا روز‌های بدی را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۱۴ ساعت گذشته، دونالد ترامپ رقبایش را تهدید کرد که به خاطر خیانت دستگیرشان خواهد کرد. او به افشاکنندگان مسایل پشت پرده درباره عواقب وخیم کارشان هشدار داد.

ترامپ همچنین رسانه‌ها که مظهر آزادی بیان در آمریکا هستند، را خطرناک و بد نامید و پیش‌بینی کرد در صورت برکناری از ریاست جمهوری، جنگ داخلی در آمریکا اتفاق خواهد افتاد!

توئیت | رئیس جمهور آمریکا

 

این هشدار‌ها و تهدید‌ها از سوی ترامپ با واکنش گسترده آمریکایی‌ها در فضای مجازی مواجه شد.

کاربران بیشتر نسبت به ادعای عجیب و خطرناک ترامپ درباره آغاز جنگ داخلی در صورت استیضاح واکنش نشان دادند و هشتگ CivilWarSignUP را در فضای مجازی این کشور داغ کردند:

 

ریچارد پینتر، استاد حقوق: «رئیس جمهوری که جریان سیاسی ضد خود را تهدید به جنگ داخلی می‌کند، نمی‌تواند فرمانده‌ی ارتش آمریکا باشد. باید او را به سرعت از قدرت کنار گذاشت»

گلن کرشنر، مجری NBC: «ترامپ در حال توئیت زدن در مورد جنگ داخلی است. زمانش رسیده. [او را]استیضاح، برکنار، تحت تعقیب و زندانی کنید.»

کوین لوین، استاد تاریخ: «بیدار شدم و دیدم جنگ داخلی در توئیتر داغ شده. آیا کسی گفت که ما به سمت جنگ داخلی حرکت می‌کنیم؟ بیایید آخرین جنگ داخلی را مطالعه کنیم قبل از اینکه یکی دیگر را پیش‌بینی کنیم.»

فرد گاتنبرگ، پدر یکی از قربانیان خشونت سلاح: «چه نکته جالبی. اشغالگر کاخ سفید تهدید به جنگ داخلی می‌کند. این فرد چطور می‌تواند کد‌های هسته‌ای را در اختیار داشته باشد و ارتش آمریکا را فرماندهی کند. سناتور مک‌کانل! زمانش رسیده تا بجای محافظت از ترامپ، از آمریکا دفاع کنی!»

تیم وایز، نویسنده سایت مدیوم: «تهدید به جنگ داخلی توسط ترامپ خود یک جرم قابل استیضاح است، زیرا این تهدید یعنی جلوگیری از اجرای قانون بوسیله ایجاد رعب و وحشت. این تلاشی است برای ایجاد ترس از استیضاح در کنگره. او باید استیضاح، برکنار و به زور از کاخ سفید بیرون انداخته شود.»

شان کینگ، فعال رسانه‌ای: «آمریکا دوران ترسناک و حساسی را پشت سر می‌گذارد. فکر می‌کنم تهدید به جنگ داخلی توسط ترامپ یک حقیقت است. من واقعا مطمئن نیستم ترامپ زودتر از اینکه در انتخابات ۲۰۲۰ شکست بخورد، قدرت را کنار بگذارد.»

بسیاری از آمریکایی‌ها عقیده دارند اگر رئیس جمهور این کشور واقعا بی‌گناه است، نباید این حجم از توئیت‌ها و دست و پازدن‌ها را از او ببینند. عملکرد دونالد ترامپ در روز‌های آتی گویای حقایق بیشتری در مورد مافیای کاخ سفید خواهد بود.

 

منبع: جام نیوز

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترامپ رئیس جمهور آمریکا توئیتر آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری ایتارتاس از نیویورک، ایلان ماسک کارآفرین آمریکایی گفت برنامه‌های ارائه شده برای یک توافقنامه امنیتی جهت تضمین حمایت از اوکراین برای ده سال آینده «دیوانگی» است.

ماسک اظهار داشت: «این دیوانگی است. جنگ ابدی (است)».

پیش از این، دیوید ساکس، کارآفرین دیگر آمریکایی در شبکه ایکس نوشت «اوکراین در حال کار بر روی یک توافقنامه امنیتی با آمریکا است که حمایت این کشور را برای ده سال آینده تضمین خواهد کرد».

به گفته وی، کمک ۶۱ میلیارد دلاری که واشنگتن اخیرا تائید کرده است، «فقط آغاز کار بود».

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین پیشتر گفته بود که مقامات اوکراینی و آمریکایی در حال بحث در مورد میزان کمک‌های نظامی و مالی به کی یف برای ده سال آینده به عنوان بخشی از مذاکرات بر سر یک توافقنامه امنیتی دوجانبه هستند.

 

دیگر خبرها

  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • واکنش کاربران به اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی