Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید دوران کودکی هادیجی هاورا را بتوان یکی از عجیب‌ترین دوران نوزادی نامید. این نوزاد ۱۴ ماهه که در جنوب سولاوست اندونزی زندگی می‌کند، روزانه ۱.۵ لیتر قهوه با قند می‌نوشد.

والدین این نوزاد چاره‌ای ندارند، چون روزانه در یک مزرعه نارگیل کار می‌کنند و آنقدر درآمد ندارند که قادر باشند پول شیر و یا مکمل برای تغذیه کودکشان را فراهم کنند؛ بنابراین دختر کوچک آن‌ها روزانه یک بطری ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ لیتری از قهوه گرم را با قند می‌نوشد و به قدری آن را دوست دارد که حد و حدودی برای مصرف آن در نظر نگرفتند.

پس از انتشار این خبر در رسانه‌های محلی مسئولان وزارت بهداشت به ملاقات این خانواده آمده‌اند و از «نوزاد قهوه‌ای» دیدن کردند و به همراه خود تعداد زیادی شیرخشک و مکمل‌های غذایی را برای نوزاد این خانواده بردند. خوشبختانه پس از معاینات لازم، آزمایش‌ها نشان داد که نوشیدن قهوه تأثیر بدی روی نوزاد نداشته است، اما آن‌ها از والدین خواستند تا از دادن این نوشیدنی به نوزادشان خودداری کنند.

انتهای پیام/


خوراکی عجیب نوزاد اندونزیایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عجیب نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت‌وفن پخت املت قهوه‌خانه‌های دربند

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 املت قهوه‌خانه‌ای دربند یکی از املت‌های پرطرفدار است که مورد توجه کوهنوردها و توریست‌ها است. فوت و فن نه چندان پیچیده پخت این املت خوشمزه را در این ویدیو فرامی‌گیرید.

دیگر خبرها

  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده! + ویدئو
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • استفاده از الگوهای نامناسب تربیتی سبب تصرف مغزها می‌شود
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فوت‌وفن پخت املت قهوه‌خانه‌های دربند
  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟