Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال امروز دوشنبه تیم های استقلال و گل ریحان در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که  این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود استقلال به پایان رسید. محمد پاپی (۳۸) برای گل ریحان، دیوسالار ( ۴۳ - گل به خودی)، سجاد آقایی(۹۳) و فرشید اسماعیلی(۱۱۳)  برای استقلال گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در این بازی نسبت به حریف لیگ دسته اولی خود برتر نشان داد. در دقیقه ۲۶ ،اشتباه مدافع گل ریحان باعث شد توپ به مهدی قائدی برسد و او هم پاس مناسبی را در اختیار داریوش شجاعیان قرار داد ولی هافبک استقلال نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در دقیقه ۳۲ تیم گل ریحان با ارسال توپ از کناره ها می توانست به گل برسد اما حسین حسینی دروازه بان استقلال توپ را از آن خود کرد.

در ادامه تیم گل ریحان با شوت از راه دور محمد پاپی در دقیقه ۳۸ توانست نتیجه را یک بر صفر کند و بازیکنان استقلال را به شوک فرو ببرد.

این برتری اما زیاد دوام نیاورد و شاگردان آندره استراماچونی در استقلال توانستند با شوت محمد دانشگر (بعد از برخورد با دیوسالار مدافع گل ریحان) در دقیقه ۴۳ بازی را به تساوی بکشانند.

شروع نیمه دوم با حملات استقلال همراه شد و این تیم سعی داشت به گل برتری دست پیدا کند اما در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم برق ورزشگاه قطع شد تا بازیکنان دقایقی را داخل زمین بمانند و البته تعدادی هم به رختکن رفتند تا برق مجددا وصل شد و بازی با دقایق زیادی تاخیر آغاز شد. 

در شروع مجدد بازی استقلال در دقیقه ۵۶ صاحب یک ضربه پنالتی شد که مرتضی تبریزی نتوانست آن را به گل تبدیل کند و دروازه بان گل ریحان ضربه او را مهار کرد. در این صحنه دروازه بان گل ریحان روی مهدی قائدی مرتکب خطا شد.

در ادامه دو تیم صاحب موقعیت هایی شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند تا در نهایت این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان برسد و وقت های اضافه تکلیف تیم برنده را مشخص کند. 

با شروع وقت های اضافه اول استقلال توسط سجاد آقایی به گل برتری رسید. در دقیقه ۹۳ این دیدار فرشید اسماعیلی توپ را از مدافع حریف ربود و با ورود به محوطه جریمه توپ عرضی را برای آقایی ارسال کرد که این بازیکن توپ را به گل دوم تبدیل کرد. 

محمد نصرتی و نیمکت نشینان تیم گل ریحان اعتقاد داشتند که اسماعیلی هنگام گرفتن توپ از مدافع حریف مرتکب خطا شده است. همین اعتقاد موجب اعتراض شدید آنها شد تا سیدمهدی سیدعلی ناچار شود به نصرتی و یکی از اعضای کادر فنی او کارت قرمز نشان دهد. 

در دقیقه ۱۱۲ یکی از بازیکنان گل ریحان با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار شاگردان نصرتی برای جبران گل عقب مانده سخت تر شود. 

یک دقیقه بعد فرشید اسماعیلی که مرد همه کاره استقلال بود گل سوم را به ثمر رساند تا خیال استراماچونی از بابت رسیدن به پیروزی راحت شود. 

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر گل ریحان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف تیم سایپا برود.

کد خبر 4733440

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال گل ریحان البرز جام حذفی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان جام حذفی قهرمانی آسیا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آندره استراماچونی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با توجه به پیروزی ۱-۰ در دیدار رفت در خانه بارسلونا، به بلوگرانا اجازه داد توپ را در اختیار داشته باشد و به دفاع رفت. فرصت‌های زیادی برای بارسلونا به ارمغان می‌آمد.

در یکی از این موقعیت‌ها آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن زن در سال گذشته، با یک ضربه زیبا بارسا را به برتری رساند و نتیجه را در مجموع مساوی کرد.

بعد از این گل بازی بازتر شد. در دقیقه ۳۰ سلما پارایوئلو مانند بازی رفت یک موقعیت عالی به‌دست آورد اما آن را هم از دست داد و بازی ۲-۰ نشد.

چلسی هم صاحب موقعیت شد. لئوپولز از فاصله شش متری دروازه از گلزنی ناکام ماند و توپ به تیر افقی برخورد کرد.
در نیمه دوم، نوسکن، بازیکن ملی‌پوش هم توپ را به تیر زد تا نتیجه بازی عوض نشود.
اندکی بعد، کادیشا بوکانن، مدافع میانی چلسی، دومین کارت زردش را در پنج دقیقه گرفت. چلسی از آن پس با یک بازیکن کمتر در زمین حضور داشت. سپس رولفو در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل دوم رساند.

در ادامه آبی‌ها از تحت فشار قرار دادن بارسلونا ناکام ماندند تا تیم اسپانیایی با کامبک و شکست دادن چلسی در استمفوردبریج به فینال چمپیونزلیگ صعود کند.

دیگر خبرها

  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان