Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بچه‌هایی که امروز بازی کردند بالاتر از انتظار ما بودند. تاریخ انتشار: 22:07 - 08 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۴۳۲۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در ادامه می‌خوانید:

*فوتبال خیلی خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌هایی که امروز بازی کردند بالاتر از انتظار ما بودند.

*این نفرات در آینده می‌تواند به ما کمک کنند و پای به پای تیم ذوب آهن و دقایقی بهتر از ذوب آهن این جوانان بازی کردند

*برای پیشرفت بازیکنان جوان باید تاوان هم داد.

*از احسان سعیدی هم راضی هستم امروز در پایان بازی به او گفتم با این وضع به درد تیم ملی نمی‌خورد.

*عملا با آمدن احسان سعیدی تیم ما ۱۰ نفره شده و مشتاقانه علی رغم اینکه ما برنامه ریزی کرده بودیم روی احسان سعیدی، اما نشد. باید نتیجه بازی برای بازیکنانم مهم باشد.

*سعیدی قاعدتاً دیگر جای در تیم ما ندارد و پس از پایان این موضوع را به او گفتم.

*هل دادن طبیعی است. برنده شدن خوب است، اما نه به هر نتیجه‌ای. ذوب‌آهن الان برنده شد آیا جام را به او دادند؟ دروازه‌بان ذوب‌آهن زمین خورده بود بازیکنان ما ایستادند، اما بازیکنان آن‌ها آمدند توپ را از بالای سر دروازه‌بان به داخل دروازه انداختند.

*این زشت‌ترین صحنه فوتبال ما می‌تواند لقب بگیرد. این کار‌ها زشت است ما معلم هستیم باید به بازیکنان‌مان آموزش بدهیم. این برد پشیزی نمی‌ارزد. بازیکنان ذوب‌آهن در سه صحنه مختلف این کار را کردند.

*تیم‌های دیگر باید بدانند برای ذوب‌آهن این کار‌ها مهم نیست و آن‌ها می‌روند بازی می‌کنند. رفتار‌هایی که انجام شد دور از پهلوانی است. حالا که آن‌ها برده‌اند آیا جام را به ذوب‌آهن داده‌اند.

*حرف‌های منصوریان به درد تئاتر می‌خورد.

*جوان باید بداند که لیگ سخت است مقابل بازیکن لیگ اگر اشتباهی انجام بدهد کار تیم را سخت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن پارس جنوبی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم

داور ملی اهل شهرری گفت: اعلام آفساید در دقیقه ۹۰ موجب هجوم تماشاگران، عوامل تیم و بازیکنان به سمت من شد و یکی از بازیکنان با استوک به صورتم ضربه زد. - اخبار استانها -

حمیدرضا لشکری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به درگیری و زد و خورد در جریان داوری دو تیم دسته دو لیگ تهران اظهار داشت: روز جمعه 7 اردیبهشت ماه ساعت 12 ظهر داوری مسابقه بین دو تیم جوانان آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان را در ورزشگاه چمران برعهده داشتم. در دقیقه 90 این بازی آفساید رخ داد و در پی اعلام آفساید حوادثی رخ داد که مردم شاهد آن بودند.

وی افزود: داور مجری قوانین در زمین فوتبال است و من نیز در این بازی تلاش کردم حق به حق‌دار برسد.

این داور ملی گفت: بعد از اعلام آفساید تماشاگران، عوامل تیم و بازیکنان به سمت من هجوم آوردند و تا جایی که می‌توانستند ضرباتی را بر بدن وارد کردند تا جایی که جایی برای خروج نداشتم.

لشکری تصریح کرد: پدرم پیشکسوت فوتبال شهرری است که برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بود که پس از وقوع این ماجرا برای کمک به من به زمین آمد اما متاسفانه در جریان این درگیری ضرباتی هم به پدرم وارد شد.

این داور اهل شهرری ادامه داد: بازیکنان یکی از تیم‌ها با استوک ورزشی به صورت من کوبید که بروز چنین حرکتی از بازیکنان تیم فوتبال قابل پذیرش نیست امیدوارم اخلاق ورزشی ورزشکاران ما تقویت شود و از این پس شاهد بروز چنین اتفاقاتی در زمین فوتبال نباشیم.

لشکری افزود: کمیته داوران واقعاً زحماتی زیادی را متقبل شد و امیدوارم با تعلیق یک هفته‌ای مسابقات جلوی اقدامات اینچنینی در حوزه ورزش گرفته شود..

 به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان این درگیری طبق اعلام هیئت فوتبال استان تهران از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد. در نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآمد.

حمیدرضا لشکری داور ملی کشورمان متولد و ساکن شهرری است و داوری را از سال 1390 زیر نظر استاد حسین خوش خوان آغاز کرده است.

این داور جوان اهل ری زمستان 1401 زیر نظر استاد دانیال مرادی رئیس حاضر دپارتمان داوری ایران مدرک ملی کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد