Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@02:31:44 GMT

رضاوند: با دو سه برد دیگر از فشار در می‌آئیم

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۹۶۷۱

به گزارش ایلنا، آرش رضاوند درباره برد مقابل گل ریحان گفت: بازی امروز بازی سختی بود. بازیکنان این تیم همگی در لیگ برتر بازی کرده بودند و ما هم از طرفی موقعیت های زیادی خراب کردیم. جا دارد که از هواداران مان تشکر کنم که تا آخرین لحظه از ما حمایت کردند و برنده شدیم. 

وی در خصوص اینکه مرتضی تبریزی امروز گریه کرد و نظرت درباره فشارهایی که روی بازیکنان استقلال وجود دارد چیست، افزود: واقعاً این فشار برای بازیکنان سخت است چون استرس بازیکنان را بالا می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از هواداران خواهش می کنم که صبور باشند و شک نکنید که مرتضی تبریزی امسال برای ما گل های زیادی خواهد زد.

بازیکن تیم استقلال درباره اینکه خط حمله تیم شما ضعف دارد، اظهار داشت: محسن کریمی رباط پاره کرده و شیخ دیاباته مصدوم است. فعلاً فقط مرتضی تبریزی را داریم اما ما بازیکنان خیلی خوبی مثل سجاد آقایی داریم. در تیم ما جوانان خوبی وجود دارند. این فشارها روی تیم ما کار را سخت می کرد چون که در خیلی از بازی ها در دقایق آخر گل خوردیم اما خدا را شکر از این فشار خارج شدیم. 

رضاوند درباره پنالتی هایی که استقلالی ها از دست می دهند، گفت: به نظر من همه این اتفاقات از روی فشار است اما ما یکی دو بازی دیگر برنده شویم همه پنالتی های ما گل خواهد شد و از زیر این فشار خارج می شویم. شک نکنید با این هواداران به بالای جدول خواهیم رفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جام حذفی استقلال تهران آرش رضاوند گل ریحان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها

به گزارش “ورزش سه”، فرزند احد قولی‌لاله، هوادار تیم  تراکتور که در بازی قبلی خانگی تراکتور برابر ذوب‌آهن به شکلی تلخ درگذشت،  امروز تماشاگر ویژه بازی تیم تراکتور است.

او که در روزهای گذشته با همدردی مالک و بازیکنان تیم تراکتور در منزل شخصی خود مواجه شده بود، امروز در عکس تیمی بازیکنان هم حضور داشت.

بازیکنان تراکتور در حالی که پیراهن شماره ۱۲ را به او اهدا کردند، او را در عکس تیمی خود نیز جای دادند.

دیگر خبرها

  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)