Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال معتقد است که به همراه سایر بازیکنان این تیم زیر فشار قرار دارد و البته این فشار با یکی دو برد برداشته خواهد شد. ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از دیدار این تیم مقابل گل ریحان البرز در مورد این دیدار گفت: خیلی از بازیکنان گل ریحان در لیگ برتر بازی کرده بودند و بازیکن لیگ دسته اولی محسوب نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم. با این حال دست هواداران هم درد نکند که تا لحظه آخر از ما حمایت کردند.

وی در خصوص از دست رفتن پنالتی مرتضی تبریزی و اینکه فشار هواداران روی بازیکنان چقدر روی بازیکنان تأثیر گذار است، اظهار داشت: فشار برای بازیکنان سخت است. استرس به بازیکن وارد می‌شود و نمی‌تواند آن کارایی اصلی‌اش را داشته باشد. مرتضی بازیکن بسیار بزرگی است و می‌تواند به تیم ما کمک کند. این فشارها باید برداشته شود و خواهشم این است هواداران کمی صبور باشند و مرتضی این فصل برای ما گل‌های زیادی می‌زند.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره ضعف این تیم در خط حمله خاطرنشان کرد: می‌بینید که مشکلاتی داریم و محسن کریمی رباط پاره کرد. شیخ دیاباته مصدوم شد و در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه هستیم و مهاجم اصلی ما فقط مرتضی تبریزی است. البته جوان‌های خوبی داریم و دیدید سجاد آقایی آمد و شرایط را عوض کرد. یک مقدار هم استرس و فشار روی بازیکنان ما وجود دارد و این فشار کار را سخت می‌کند.

رضاوند درباره اینکه گویا از دست دادن پنالتی در استقلال تبدیل به عادت شده است، گفت: به نظرم اینها از فشار است. شک نکنید که ما یکی دو بازی ببریم از زیر فشار بیرون می‌آییم.

وی درباره اینکه آیا با این پیروزی طلسم پیروز نشدن‌های استقلال شکسته شده و باید منتظر برد آبی‌ها باشیم یا نه، اظهار داشت: صد درصد همینطور است. امروز برد خوبی بود و شک نکنید تیم ما با حمایت هوادارانش به بالای جدول صعود می‌کند.

استراماچونی: برخی مواقع می‌توانید در گوش بازیکنان هم بزنید!/ شاگردانم باید به فشار هواداران عادت کنند

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط جام حذفی فوتبال ایران استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام حذفی فوتبال ایران استقلال تهران جام حذفی فوتبال ایران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

دروازه بان استقلال می‌گوید: کاری به بازی‌های حریف نداریم. انشالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. انشالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال