Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، محمد حسن نژاد درباره کاهش 30 تا 40 درصدی ارزش سهام سهامداران خرد در بورس پایه، گفت: بازار سرمایه بازار بزرگی بوده و شامل بازار بدهی، سهام و ... می‌شود که بازار سهام نیز دارای زیرمجموعه‌هایی مانند بورس، فرابورس، تابلوی اول، تابلوی دوم و... است که بازار پایه فرابورس بخش کوچکی از آن را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی افزود: از بهمن سال گذشته قرار بود قانون‌هایی اعمال شود که نوسانات سهام‌هایی که پرریسک بوده و با اطلاعات غلط برخی سود کرده و فرد دیگری ضرر می‌کند را از 10 درصد کاهش داده و حدود 6 تا 7 درصد تعریف کنند.

وی اظهار کرد: با اجرایی شدن این قانون، این سوال برای عده ای ایجاد شد که حال که می توان با سرمایه گذاری در بورس 5 درصد بازده به دست آورد، چرا سرمایه خود را به بازار پایه فرابورس ببرند. بنابراین سرمایه خود را از بازار پایه فرابورس خارج کرده و به بورس بردند که این امر موجب ریزش ارزش سهام در سهامداران خرد در بورس پایه شده است.

به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در حال حاضر بورس در قله تاریخی به سر می برد و تاکنون ارزش این چنینی نداشته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با ریزش ۳۳۹.۵۴ واحدی به ۲,۲۸۰,۷۳۲.۲۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۹۸.۸۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۶۲۲.۸۷۶ میلیارد سهم بود که طی ۳۶,۲۹۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۸۲۹.۵۵۴ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۸۰۲,۵۶۹.۰۲۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6092751 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود