Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از اوایل سال ۹۶ عملیات ساخت پایانه جدید ترمینال شرق در محدوده تهرانپارس و خیابان دماوند کلید خورد و مدتی بعد هم بدون اینکه پروژه به اتمام برسد، عملیات ساخت آن متوقف شد.

سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران پس از بازدیدی که از وضعیت ترمینال جدید شرق انجام داد، با ارائه گزارشی در صحن علنی شورای شهر گفت: ترمینال جدید شرق تهران پناهگاه کبوتران شده است، در حالی که در سال ۹۷ مبلغ  ۳۰ میلیارد تومان بودجه برای این پروژه اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران در تیر ماه سال ۹۷ با حضور در مسجد جامع نارمک گفته بود که ساخت ترمینال شرق ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و ۵ درصد باقیمانده آن نیز به زودی تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی پروژه احداث ترمینال شرق

این سخنان انتظار عمومی برای شکست توقف و تکمیل این پروژه را بالا برد، تا جایی که محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در شهریور سال ۹۷ اقدام به بازدید سرزده از این پروژه رها شده کرد.

هاشمی رفسنجانی پس از بازید گفت: بارها عنوان شده که ساخت پروژه پایانه شرق حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اما این درصدها واقعی نیست، چراکه این پروژه تنها حدود ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

حال پس از گذشت یک سال پسرفت ۲۵ درصدی پروژه ترمینال شرق، این بار صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهردار تهران آب پاکی را به روی دست همه ریخت و گفت: از تمام مجموعه ترمینال شرق که قرار است ساخته شود، تنها ساختمان بلیت فروشی آن ۷۰ درصد ساخته شده است و سایر ساختمان‌های این پروژه چنین شرایطی ندارند.

صبوری دیلمی خاطر نشان کرد: علاوه بر این شرایط بهره برداری از ترمینال شرق تنها به تکمیل مجموعه ترمینال محدود نمی‌شود و باید خطوط تاکسی، اتوبوس و مترو هم به آنجا دسترسی داشته باشند تا مردم پس از رسیدن به ترمینال بتوانند به مقاصد اصلی خود بروند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی